Do nášho tímu v Bratislave hľadáme šikovného skúsenejšieho obchodného zástupcu, na vyhľadávanie a kontaktovanie potenciálnych zákazníkov primárne pre Slovensko, v prípade priestoru sa nebránime aj iným krajinám, nie je to však podmienkou.
Pokiaľ bude prienik medzi sales a accountovaním klientov, je to výhodou, primárne je však pre nás dôležitá pozícia sales.
Kto sme
Kremsa Digital je full-servisová digitálna agentúra so zameraním na brand-awareness a automotive segment. Pracujeme na 99% iba s ONLINE kanálmi. Naším cieľom je byť pre klientov partnerom, nie dodávateľom.
Našim klientom štandardne poskytujeme služby a konzultácie:
- Branding a brand-building.
- Online marketingová komunikačná stratégia.
- Platená PPC reklama (Google, Facebook, Instagram, Waze…).
- Kreatíva / grafické práce.
- Tvorba obsahu a správa sociálnych sietí.
- Development / programátorské práce.
Koho hľadáme
Hľadáme skúsenejšieho obchodníka/akvizičného manažéra, ktorý má skúsenosti v oblasti digitálu – t.j. pokročilé znalosti o tom ako funguje marketing v online na takej úrovni, aby to vedel odkomunikovať s potenciálnym zákazníkom. Ponúkame aj možnosť doplniť túto rolu o pozíciou Account Managera, ktorého zodpovednosťou by bolo odkomunikovať a zmanažovať tvorbu webových stránok či online marketingové kampane.
Náplň práce
- Kvalifikovanie príchodzích leadov a ich kontaktovanie.
- Čerpanie z existujúcich databáz kontaktov/leadov a ich kontaktovanie.
- Prvý kontakt s potenciálnym zákazníkom – predstavenie spoločnosti emailom/telefonicky/osobne (eventy).
- Príprava nástrelu možnej spolupráce – ako pomôcť potenciálnym klientom v online.
- Dohodnutie stretnutia s klientom.
- Po internej konzultácii návrh ponuky pre klienta.
- Prezentácia ponuky klientovi.
- Príprava podkladov na podpis / zmluva.
- Up-sale existujúcich klientov.
- Príprava reportov.
- Spolupráca s marketingovým tímom na dosiahnutie výsledkov.
- Ak budeš mať schopnosti account manažéra je to výhodou, vieme tvoju pozíciu následne upraviť.
Čo očakávame od nového salesáka
- Komunikatívnosť.
- Príjemné vystupovanie, bezprostrednosť, priateľskosť a uveriteľnosť.
- Pohotové reagovanie.
- Zmysel pre detail a organizáciu práce.
- Práca s excelom/google sheet.
- Znalosti v digitálnom marketingu, čo a ako funguje, čo je vhodné na aký účel a pod. Radi ťa doučíme a vysvetlíme, ale musí byť na čom stavať.
- Neúnavnosť a vytrvalosť.
- Zo začiatku ťa chceme mať na zosúladenie a zaučenie v office, následne možnosť remote práce.
- Na prvom mieste sú výsledky.
- Práca na kontrakt / ŽL.
Čo ponúkame
- Variabilnú pracovnú dobu, ktorá vyhovuje tvojmu životnému štýlu.
- Práca v tíme profesionálov a priestor na vzdelávanie v oblasti.
- Veľmi priateľská a neformálna atmosféra, Home-office.
- MultiSport karta.
- Variabilný pracovný čas.
- Pet friendly prostredie.
- Neponúkneme ti kariéru a postup v hierarchii, pretože všetci sme si rovní a ani úžasný názov pozície na vizitke nečakaj, zato však prostredie kam budeš rád chodiť a práca ťa bude baviť.
- Zodpovedajúce pracovné prostriedky (notebook, mobil).
Čo od teba potrebujeme
- Link na tvoj profil na Facebook / Instagram / LinkedIn.
- CV spolu s motivačným listom – aby sme vedeli lepšie kto si, povedz nám o sebe, predaj sa. 🙂
Ako si ťa vyberieme
- V prípade ak nás zaujme CV, budeme ťa kontaktovať.
- Stretneme sa osobne.
- Pripravíme ti krátke zadanie aby sme videli ako rozmýšlaš a komunikuješ.
- Dohodneme si podmienky spolupráce.
Platové podmienky:
- Keďže si obchodník, radi sa dohodneme na niečom čo bude dávať zmysel.
Podelíme sa férovo so všetkým čo zarobíme.
- Naša predstava o platových podmienkach: Fixná základná zložka od 1000 eur + variabilná zložka: 10% z hodnoty vyfakturovaných prác na klientovi po dobu 12 mesiacov. Podľa aktuálneho interného plánu táto položka by mohla činiť cca +3200 eur na konci 12. mesiaca.
Kontakt
office_sk@bykd.com