Myslíte si, že ste už vyčerpali všetky možnosti? Ani omylom! Aj malá či stredná firma dokáže robiť veľký marketing! Poznáme originálnu cestu, ako sa ukážete motoristom aj zákazníkom priamo v navigácii Waze. Čítajte ďalej!
Jazdíte? Jasné!
Rovnako ako mnoho iných, aj vy neustále hľadáte spôsoby, ako rozšíriť svoju digitálnu stopu a zvýšiť návštevnosť svojho obchodu, predajne, showroomu, reštaurácie. Môže to byť náročná úloha nielen prelúskať všetky marketingové možnosti a platformy, ale aj ukázať návratnosť investícií v kampani.
Poďme sa pozrieť na možnosti aplikácie a spôsob sledovania, aby ste sa mohli rozhodnúť, či je to dobrý kanál, do ktorého investovať. Ukážeme vám, ako ho môžete zaradiť do vášho marketingového mixu.

Jednoduché, rýchle, účinné
Ak nepoznáte Waze, tak túto aplikáciu pre mapy a trasy vlastní Google. Je domovom pre viac ako 100 miliónov aktívnych používateľov mesačne. Waze sa definuje ako „najväčšia svetová komunitná dopravná a navigačná aplikácia. Pripojte sa k vodičom vo vašej oblasti, ktorí zdieľajú informácie o premávke a cestách v reálnom čase, čím všetkým ušetria čas a peniaze na benzín pri každodennom dochádzaní.“
Tento skvelý koncept zvýšil počet užívateľov a ako každá užitočná aplikácia predstavila v roku 2015 beta verziu reklamy pre značky a malé firmy. O tri roky neskôr v marci 2018 naplnila spoločnosť reklamný cieľ – užitočnosť a efektivitu pre svojich užívateľov.


Možnosti reklamy na Waze

Niečo z praxe Waze
Hoci reklama Waze je dostupná pre množstvo odvetví, niektoré bežné podniky, ktorým sa darí pomocou jej reklamných funkcií, sú: čerpacie stanice, reštaurácie, showroomy, maloobchodné predajne a zábavné podniky.
Skvelou prípadovou štúdiou maloobchodu je Men’s Warehouse, ktorý pomocou Waze zvýšil povedomie o charitatívnej akcii a získal viac ako 5 miliónov impresií!
Poďte do toho!
Ak váhate, či využiť túto skvelú možnosť a získať náskok oproti konkurencii, radi vám poradíme. Napíšte priamo Adamovi na mail apardel@kremsa.com a zistite viac!