Kremsa Digital

Summit Motors Bratislava

Summit Motors Bratislava, spol. s r. o. je autorizovaný díler vozidiel Ford v Bratislave a jediný oficiálny FordStore na Slovensku. Ako každý díler, je zameraný hlavne na predaj nových vozidiel, ich servis a s tým súvisiaci predaj originálnych náhradných dielov značky Ford. Okrem nových vozidiel sprostredkováva aj výkup a predaj jazdených vozidiel značky Ford

 

S klientom sme začali spolupracovať od roku 2019 sériou online kampaní zameraných na predaj vybraných modelov vozidiel, konkrétne Kuga, C-Max, Focus, Transit, Custom. 

 

Keďže v automotive segmente návštevníci získavajú čím ďalej tým viac prvotných informácií z online prostredia, zamerali sme sa hlavne na kreatívne a informačné formáty na sociálnych sieťach Facebook a Instagram. 

 

Počas pôsobenia Kremsa Digital v rámci Facebook Marketing Partner programu sme nazbierali dobré skúsenosti s tým, čo na tejto sociálnej sieti funguje a čo nie. Preto sme v tomto prípade použili aj formáty Facebook experience (predtým Facebook Canvas). Tento formát sa zvykne používať na podporu brandu a zvýšenie povedomia o značke, pričom po kliknutí na kreatívu sa vám priamo a takmer okamžite zobrazia dodatočné informácie bez toho, aby návštevník opúšťal Facebook ako taký - čo veľmi dobre funguje práve pre tento účel > odovzdanie posolstva a informácií v čo možno najkratšom čase a čo najefektívnejšie. 

ford facebook

 

Okrem formátu Facebook experience sme na podporu kampane použili aj bežnejšie formáty, čím bol vhodne vyskladaný celý mediálny plán kampane. Vzhľadom na zvýšenú viditeľnosť modelov v rámci kampane sme použili samozrejme aj Google vyhľadávaciu reklamu. 

 

Užívateľov, ktorí registrovali kampaň a navštívili stránku www.fordstore.sk sme potom následne remarketovali reklamnými formátmi v rámci Google Display kampaní. 

 

Primárnym cieľom kampane bolo predovšetkým podpora znalosti jednotlivých modelov vozidiel (BRAND AWARENESS), ktorý meriame počtom videní a frekvencie videnia reklamy. Sekundárnym KPI boli počty návštev na webovej stránke klienta a počet odoslaných formulárov/dopytov.

 

Oproti plánu sme dosiahli dvojnásobný počet konverzií, čo predstavovalo 100%-ný nárast oproti pôvodnému zadaniu klienta. Obchodným cieľom bolo získať vyplnené kontaktné formuláre na stránkach predajcu, uskutočniť telefonát do predajne prípadne objednať sa na skúšobnú jazdu.

 

Po úspešnej prvotnej kampani spolupracujeme kontinuálne na ďalších kampaniach, pomáhame klientovi rásť a zvyšovať jeho viditeľnosť v online prostredí sociálnych sietí, kde sa nachádzajú jeho potenciálni klienti. 

 

My v Kremsa Digital veríme v čísla a výsledky, táto kampaň ako jedna z mnohých úspešných len dokazuje, že prinášať klientom výsledky je tá jediná a správna cesta.

Potrebujete aj vy pomôcť s podporou vašej značky, produktov alebo služieb? Nezáväzne nás kontaktujte a my vám radi poradíme, čo by bolo pre váš biznis najlepšie v online prostredí.

Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia