Marketing do ucha
Všetko, čo ste chceli vedieť, ale báli ste sa opýtať
Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bola Martina Révayová, zakladateľka officezrucnosti.sk. Martina sa snaží priviesť ľudí do sveta digitálnych technológií. Špecializuje sa na office manažérky a iné administratívne funkcie. Rozprávali sme sa aj o náročnom presunu z offlinu do onlinu. Vypočujte si!
Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bola Veronika Bošková, marketingový stratég našej agentúry. Veronika vysvetlila, čo znamená “USP = Unique selling proposition”, brand archetyp, ale aj proces, ako sa tvorí workshop cielený na branding.
Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol Matej Adámy. S Matejom sme sa rozprávali o jeho začiatkoch v stand-upe, aj o tom, ako zvládol prechod do online sveta a či mu chýba pódium. Rozoberali sme jednotlivé formáty, v ktorých sa objavuje a tiež ako zvláda internetových hejterov.
Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol Ľuboš Mišík. Ľuboš nám predstavil marketingový nástroj, ktorý slúži na automatizáciu reklamy na Facebooku. Rozprávali sme sa o funkciách tohto toolu, ako funguje reklama na Facebooku, ako Boosterberg šetrí čas a finančné prostriedky, aj aké sú rozdiely medzi Boosterbergom a Facebook Ads Managerom.
Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol spoluzakladateľ úspešného športového portálu cvičte.sk, Kamil Šimkovič. Čo stojí za vysokou návštevnosťou ich online portálu? Aká je cieľová skupina cvičte.sk? Ako funguje proces vyberania obchodných partnerov a prečo si vyberá cestu natívnej reklamy? Odpovede nielen na tieto otázky nájdete v podcaste číslo 19.
Ďalší hosť v podcaste Marketing do ucha je výnimočný. Je ním majiteľ našej agentúry, Daniel Kremsa. Rozprávali sme sa o jeho presune do USA, o podnikání v USA, o motivácií založiť firmu na Slovensku. Takisto sme preskúmali jeho najväčšiu vášeň a tou je plavba na plachetnici okolo Zeme.
Našim ďalším zaujímavým hosťom v podcaste Marketing do ucha agentúry Kremsa Digital je Erika Jankajová – vedúca oddelenia strategického rozvoja mesta Snina. Spýtali sme sa jej, v čom sa líši marketing vo verejnej správe od marketingu v podnikateľskej sfére. O tom, ako sa propaguje mesto a aké nástroje reklamy sa v samospráve využívajú, sa dozviete práve v tomto dieli.
V našom podcaste Marketing do ucha sme privítali majiteľku značky BeFresh.sk, Zuzana Frešo. Zaujímalo nás, akú cestu prešiel jej blog o jedle na zabehnutú značku BeFresh? Čo je podľa nej dôležité v strave a čím sa vyznačuje princíp RAW food stravovania? Ako začínala s RAW sladkosťami na Slovensku? Aká je budúcnosť BeFresh.sk? Všetky odpovede nájdete v podcaste Marketing do ucha.
Podcast Marketing do ucha vás zásobuje skvelými témami. Ďalším respondentom bola majiteľka tanečnej školy Poďme spolu tancovať, Andrea Zelinková. Porozprávala nám nielen o tanečných úspechov, ale aj o tom, ako dlho trvá, kým sa z amatéra stane profesionál. Aké ďalšie aktivity organzuje vo svojom štúdiu? Odpovede aj na tieto otázky si vypočujte v podcaste s ňou.
O náplni práce vám v podcaste Marketing do ucha porozprávala naša copywriterka Adela Jasenovcová. Aká je jej úloha v agentúre a čo všetko má na starosti content špecialista? Chceli sme vedieť, ako podľa nej vyzerá dobrý blog, keďže písanie a tvorba obsahu je jej každodenným chlebíkom. Tiež sme sa bavili o jej knihách, ktoré vydala a pripravuje. Odpovede si vypočujte v tomto dieli podcastu.
S Richardom Mikušom sme rozobrali automotive segment. Pýtali sme sa, čo by mala obsahovať dobrá kampaň. Aký je rozdiel v marketingu pre prémiovú značku od tej mainstreamovej. Tiež nás zaujmalo, čím sa treba riadiť pri kúpe auta a dotkli sme sa aj dilemy benzín versus nafta. Na záver sme analyzovali fakty a mýty v automotive oblasti.
Marketing do ucha často inšpiruje. Dôkazom je rozhovor s oceňovanou dokumentárnou fotografkou Gabrielou Teplickou. Vyspovedali sme ju, ako v sebe objavila vášeň k fotografiám a ktorú časť procesu má najradšej. Chceli sme okrem iného vedieť, či majú pre ňu zmysel sociálne siete, či ju v niečom inšpirujú a ako ich využíva vo svojej práci.
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia