Kremsa Digital

Podcasts

Marketing do ucha
Všetko, čo ste chceli vedieť, ale báli ste sa opýtať

#23 Ako vznikli online kurzy digitálnych zručností OFFICEzručnosti?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bola Martina Révayová, zakladateľka officezrucnosti.sk. Martina sa snaží priviesť ľudí do sveta digitálnych technológií. Špecializuje sa na office manažérky a iné administratívne funkcie. Rozprávali sme sa aj o náročnom presunu z offlinu do onlinu. Vypočujte si!

#22 Prečo je branding dôležitý pri vytváraní povedomia o značke?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bola Veronika Bošková, marketingový stratég našej agentúry. Veronika vysvetlila, čo znamená “USP = Unique selling proposition”, brand archetyp, ale aj proces, ako sa tvorí workshop cielený na branding.

#21 Ako zvláda stand-up komik Matej Adámy presun do online priestoru?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol Matej Adámy. S Matejom sme sa rozprávali o jeho začiatkoch v stand-upe, aj o tom, ako zvládol prechod do online sveta a či mu chýba pódium. Rozoberali sme jednotlivé formáty, v ktorých sa objavuje a tiež ako zvláda internetových hejterov.

#20 Ako funguje marketingový nástroj Boosterberg?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol Ľuboš Mišík. Ľuboš nám predstavil marketingový nástroj, ktorý slúži na automatizáciu reklamy na Facebooku. Rozprávali sme sa o funkciách tohto toolu, ako funguje reklama na Facebooku, ako Boosterberg šetrí čas a finančné prostriedky, aj aké sú rozdiely medzi Boosterbergom a Facebook Ads Managerom.

#19 Ako vznikla myšlienka na vytvorenie portálu cvičte.sk?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol spoluzakladateľ úspešného športového portálu cvičte.sk, Kamil Šimkovič. Čo stojí za vysokou návštevnosťou ich online portálu? Aká je cieľová skupina cvičte.sk? Ako funguje proces vyberania obchodných partnerov a prečo si vyberá cestu natívnej reklamy? Odpovede nielen na tieto otázky nájdete v podcaste číslo 19.

#18 Čo je kľúčom k manažovaniu agentúry z paluby lode?

Prehrať

Ďalší hosť v podcaste Marketing do ucha je výnimočný. Je ním majiteľ našej agentúry, Daniel Kremsa. Rozprávali sme sa o jeho presune do USA, o podnikání v USA, o motivácií založiť firmu na Slovensku. Takisto sme preskúmali jeho najväčšiu vášeň a tou je plavba na plachetnici okolo Zeme.

#17 Aký je rozdiel medzi marketingom vo verejne správe a v podnikateľskej sfére?

Prehrať

Našim ďalším zaujímavým hosťom v podcaste Marketing do ucha agentúry Kremsa Digital je Erika Jankajová – vedúca oddelenia strategického rozvoja mesta Snina. Spýtali sme sa jej, v čom sa líši marketing vo verejnej správe od marketingu v podnikateľskej sfére. O tom, ako sa propaguje mesto a aké nástroje reklamy sa v samospráve využívajú, sa dozviete práve v tomto dieli.

#16 Ako vznikla úspešná značka BeFresh.sk?

Prehrať

V našom podcaste Marketing do ucha sme privítali majiteľku značky BeFresh.sk, Zuzana Frešo. Zaujímalo nás, akú cestu prešiel jej blog o jedle na zabehnutú značku BeFresh? Čo je podľa nej dôležité v strave a čím sa vyznačuje princíp RAW food stravovania? Ako začínala s RAW sladkosťami na Slovensku? Aká je budúcnosť BeFresh.sk? Všetky odpovede nájdete v podcaste Marketing do ucha.

#15 Ako sa tanečná škola pretancuje do online sveta?

Prehrať

Podcast Marketing do ucha vás zásobuje skvelými témami. Ďalším respondentom bola majiteľka tanečnej školy Poďme spolu tancovať, Andrea Zelinková. Porozprávala nám nielen o tanečných úspechov, ale aj o tom, ako dlho trvá, kým sa z amatéra stane profesionál. Aké ďalšie aktivity organzuje vo svojom štúdiu? Odpovede aj na tieto otázky si vypočujte v podcaste s ňou.

#14 Čo má v digitálnej agentúre na starosti content špecialista?

Prehrať

O náplni práce vám v podcaste Marketing do ucha porozprávala naša copywriterka Adela Jasenovcová. Aká je jej úloha v agentúre a čo všetko má na starosti content špecialista? Chceli sme vedieť, ako podľa nej vyzerá dobrý blog, keďže písanie a tvorba obsahu je jej každodenným chlebíkom. Tiež sme sa bavili o jej knihách, ktoré vydala a pripravuje. Odpovede si vypočujte v tomto dieli podcastu.

#13 Vytrácajú sa z automotive marketingu emócie?

Prehrať

S Richardom Mikušom sme rozobrali automotive segment. Pýtali sme sa, čo by mala obsahovať dobrá kampaň. Aký je rozdiel v marketingu pre prémiovú značku od tej mainstreamovej. Tiež nás zaujmalo, čím sa treba riadiť pri kúpe auta a dotkli sme sa aj dilemy benzín versus nafta. Na záver sme analyzovali fakty a mýty v automotive oblasti.

#12 Sú pre fotografov dôležité sociálne siete?

Prehrať

Marketing do ucha často inšpiruje. Dôkazom je rozhovor s oceňovanou dokumentárnou fotografkou Gabrielou Teplickou. Vyspovedali sme ju, ako v sebe objavila vášeň k fotografiám a ktorú časť procesu má najradšej. Chceli sme okrem iného vedieť, či majú pre ňu zmysel sociálne siete, či ju v niečom inšpirujú a ako ich využíva vo svojej práci.




Kontaktujte nás












Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia