Podcasts

Marketing do ucha
Všetko, čo ste chceli vedieť, ale báli ste sa opýtať

#27 Ako viesť marketingové oddelenie dvoch firiem a nezblázniť sa?

Prehrať

V našom ďalšom diele Marketing do ucha si naša Veronika zavolala k sebe Adama Pribylinca, ktorý je Head of Marketing vo firmách Proplusco a Plusim. Pýtali sme sa, ako je možné manažovať marketing dvoch rozdielnych firiem súčasne, akú rolu v tom zohráva online prostredie, ktoré sociálne siete pri tom využíva a aké sú jeho plány do budúcna.

#26 Ako si vďaka umelej inteligencii vytvoriť unikátne obrázky zadarmo?

Prehrať

V našom ďalšom dieli Marketing do Ucha si naša Veronika zavolala k sebe content špecialistu z Boosterbergu – Erika a spoločne rozoberajú ich vášeň k unikátnym obrazom, ktoré sú vytvorené umelou inteligenciou.

#25 Ako Boosterberg pomáha agentúram, podnikateľom a marketérom?

Prehrať

Naším ďalším zaujímavým hosťom v podcaste Marketing do ucha bol produktový manažér Boosterbergu Ľuboš Mišík, ktorý nám povedal viac o tom, ako uľahčuje prácu marketérom na dennej báze. My osobne nemáme radi žiadne repetitívne procesy a všetko, čo sa dá zautomatizovať využijeme, pretože vieme, že nám to uľahčuje prácu, šetrí čas a sme viac efektívni.

#24 Prečo je dôležité profesne sa rozvíjať?

Prehrať

Je výnimočné objaviť v sebe talent a potvrdiť si ho aj svetoznámou autoritou. To sa stalo našej kolegyni Veronike Boškovej, ktorá získala medzinárodný certifikát Martyho Neumeiera a Andyho Starra. Aktuálne je jediná na Slovensku, ktorá vlastní titul Brand Strategist (Level C). Ako sa jej to podarilo? Vypočujte si v podcaste.

#23 Ako vznikli online kurzy digitálnych zručností OFFICEzručnosti?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bola Martina Révayová, zakladateľka officezrucnosti.sk. Martina sa snaží priviesť ľudí do sveta digitálnych technológií. Špecializuje sa na office manažérky a iné administratívne funkcie. Rozprávali sme sa aj o náročnom presunu z offlinu do onlinu. Vypočujte si!

#22 Prečo je branding dôležitý pri vytváraní povedomia o značke?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bola Veronika Bošková, marketingový stratég našej agentúry. Veronika vysvetlila, čo znamená “USP = Unique selling proposition”, brand archetyp, ale aj proces, ako sa tvorí workshop cielený na branding.

#21 Ako zvláda stand-up komik Matej Adámy presun do online priestoru?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol Matej Adámy. S Matejom sme sa rozprávali o jeho začiatkoch v stand-upe, aj o tom, ako zvládol prechod do online sveta a či mu chýba pódium. Rozoberali sme jednotlivé formáty, v ktorých sa objavuje a tiež ako zvláda internetových hejterov.

#20 Ako funguje marketingový nástroj Boosterberg?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol Ľuboš Mišík. Ľuboš nám predstavil marketingový nástroj, ktorý slúži na automatizáciu reklamy na Facebooku. Rozprávali sme sa o funkciách tohto toolu, ako funguje reklama na Facebooku, ako Boosterberg šetrí čas a finančné prostriedky, aj aké sú rozdiely medzi Boosterbergom a Facebook Ads Managerom.

#19 Ako vznikla myšlienka na vytvorenie portálu cvičte.sk?

Prehrať

Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol spoluzakladateľ úspešného športového portálu cvičte.sk, Kamil Šimkovič. Čo stojí za vysokou návštevnosťou ich online portálu? Aká je cieľová skupina cvičte.sk? Ako funguje proces vyberania obchodných partnerov a prečo si vyberá cestu natívnej reklamy? Odpovede nielen na tieto otázky nájdete v podcaste číslo 19.

#18 Čo je kľúčom k manažovaniu agentúry z paluby lode?

Prehrať

Ďalší hosť v podcaste Marketing do ucha je výnimočný. Je ním majiteľ našej agentúry, Daniel Kremsa. Rozprávali sme sa o jeho presune do USA, o podnikání v USA, o motivácií založiť firmu na Slovensku. Takisto sme preskúmali jeho najväčšiu vášeň a tou je plavba na plachetnici okolo Zeme.

#17 Aký je rozdiel medzi marketingom vo verejne správe a v podnikateľskej sfére?

Prehrať

Našim ďalším zaujímavým hosťom v podcaste Marketing do ucha agentúry Kremsa Digital je Erika Jankajová – vedúca oddelenia strategického rozvoja mesta Snina. Spýtali sme sa jej, v čom sa líši marketing vo verejnej správe od marketingu v podnikateľskej sfére. O tom, ako sa propaguje mesto a aké nástroje reklamy sa v samospráve využívajú, sa dozviete práve v tomto dieli.

#16 Ako vznikla úspešná značka BeFresh.sk?

Prehrať

V našom podcaste Marketing do ucha sme privítali majiteľku značky BeFresh.sk, Zuzana Frešo. Zaujímalo nás, akú cestu prešiel jej blog o jedle na zabehnutú značku BeFresh? Čo je podľa nej dôležité v strave a čím sa vyznačuje princíp RAW food stravovania? Ako začínala s RAW sladkosťami na Slovensku? Aká je budúcnosť BeFresh.sk? Všetky odpovede nájdete v podcaste Marketing do ucha.




Kontaktujte nás







captcha







Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia