Marketing do ucha
Všetko, čo ste chceli vedieť, ale báli ste sa opýtať
Ďalším hosťom v podcaste Marketing do ucha bol spoluzakladateľ úspešného športového portálu cvičte.sk, Kamil Šimkovič. Čo stojí za vysokou návštevnosťou ich online portálu? Aká je cieľová skupina cvičte.sk? Ako funguje proces vyberania obchodných partnerov a prečo si vyberá cestu natívnej reklamy? Odpovede nielen na tieto otázky nájdete v podcaste číslo 19.
Ďalší hosť v podcaste Marketing do ucha je výnimočný. Je ním majiteľ našej agentúry, Daniel Kremsa. Rozprávali sme sa o jeho presune do USA, o podnikání v USA, o motivácií založiť firmu na Slovensku. Takisto sme preskúmali jeho najväčšiu vášeň a tou je plavba na plachetnici okolo Zeme.
Našim ďalším zaujímavým hosťom v podcaste Marketing do ucha agentúry Kremsa Digital je Erika Jankajová – vedúca oddelenia strategického rozvoja mesta Snina. Spýtali sme sa jej, v čom sa líši marketing vo verejnej správe od marketingu v podnikateľskej sfére. O tom, ako sa propaguje mesto a aké nástroje reklamy sa v samospráve využívajú, sa dozviete práve v tomto dieli.
V našom podcaste Marketing do ucha sme privítali majiteľku značky BeFresh.sk, Zuzana Frešo. Zaujímalo nás, akú cestu prešiel jej blog o jedle na zabehnutú značku BeFresh? Čo je podľa nej dôležité v strave a čím sa vyznačuje princíp RAW food stravovania? Ako začínala s RAW sladkosťami na Slovensku? Aká je budúcnosť BeFresh.sk? Všetky odpovede nájdete v podcaste Marketing do ucha.
Podcast Marketing do ucha vás zásobuje skvelými témami. Ďalším respondentom bola majiteľka tanečnej školy Poďme spolu tancovať, Andrea Zelinková. Porozprávala nám nielen o tanečných úspechov, ale aj o tom, ako dlho trvá, kým sa z amatéra stane profesionál. Aké ďalšie aktivity organzuje vo svojom štúdiu? Odpovede aj na tieto otázky si vypočujte v podcaste s ňou.
O náplni práce vám v podcaste Marketing do ucha porozprávala naša copywriterka Adela Jasenovcová. Aká je jej úloha v agentúre a čo všetko má na starosti content špecialista? Chceli sme vedieť, ako podľa nej vyzerá dobrý blog, keďže písanie a tvorba obsahu je jej každodenným chlebíkom. Tiež sme sa bavili o jej knihách, ktoré vydala a pripravuje. Odpovede si vypočujte v tomto dieli podcastu.
S Richardom Mikušom sme rozobrali automotive segment. Pýtali sme sa, čo by mala obsahovať dobrá kampaň. Aký je rozdiel v marketingu pre prémiovú značku od tej mainstreamovej. Tiež nás zaujmalo, čím sa treba riadiť pri kúpe auta a dotkli sme sa aj dilemy benzín versus nafta. Na záver sme analyzovali fakty a mýty v automotive oblasti.
Marketing do ucha často inšpiruje. Dôkazom je rozhovor s oceňovanou dokumentárnou fotografkou Gabrielou Teplickou. Vyspovedali sme ju, ako v sebe objavila vášeň k fotografiám a ktorú časť procesu má najradšej. Chceli sme okrem iného vedieť, či majú pre ňu zmysel sociálne siete, či ju v niečom inšpirujú a ako ich využíva vo svojej práci.
Hosťom tohto dielu je naša projektová manažérka Veronika Bošková. Má vôbec takto vyťažený človek v digitálnej agentúre čas a chuť tvoriť aj po pracovnej dobe? Veronika stála pri vzniku projektov Little Monster, Mystery Candles alebo Lóža Temnoty. Rozprávali sme sa o tom, aké sú podľa nej vízie pre online marketing do budúcna, aj ako vníma influencer marketing.
Už takmer 15 rokov stojí na čele našej digitálnej agentúry jeden človek – CEO Kremsa Digital Adam Pardel. Práve preto sme si ho pozvali do podcastu, aby nám o fungovaní digitálnej agentúry porozprával niečo, čo ešte nevieme. Prezradil, aký je jeho vysnívaný klient, aký projekt považuje za jedinečný, aj akú sociálnu sieť má najradšej. Všetko sa dozviete v tomto dieli podcastu Marketing do ucha.
O tom, ako funguje úspešný online magazín, sme sa bavili s riaditeľkou Financial report, Janou Schochmann. Aký je rozdiel medzi online a printovým obsahom? Dozvedeli sme sa, aký typ informácii je pre jej finančný magazín dôležitý, aj aké je cieľové publikum. Dostali sme odpoveď aj na otázku, na čo sa chce Jana a jej magazín sústrediť v budúcnosti.
Marketing do ucha mal opäť zaujímavého hosťa – Kamilu Slašťanovú. Stojí za úspešným gastro portálom Menučka.sk. Okrem iného sme sa rozprávali o sympatickom projekte pomoci zdravotníkov. Viete, čo nájdete na portáli Menučka.sk? Dozviete sa v našom podcaste s Kamilou.
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia