Super Bowl je už tradične jednou z najsledovanejších a najdrahších udalostí roka. Finálový zápas, ktorým vyvrcholilo play-off amerického futbalu, je pre Američanov najdôležitejším zápasom roka.
Za miesto na štadión pre 80tisíc ľudí sú ľudia ochotní zaplatiť v priemere 6.000 dolárov a VIP lístky sa vyšplhali na závratných 350.000 dolárov. Šialenstvo, však?
Cez prestávku, v takzvanej “Half time show” sa vždy predvedú najväčšie hviezdy šoubiznisového neba, tento rok v nej zahviezdili Jennifer Lopez a Shakira.
SVIATOK REKLAMY
Pre nás, marketérov je však Super Bowl sviatkom reklamy. Tie najväčšie spoločnosti sa už tradične predháňajú v tom, aby využili svoj reklamný priestor na maximum. Jeho cena sa šplhá do neuveriteľných čísel, podľa AdAge sa cena 30 sekundového spotu tento rok vyšplhala na neuveriteľných 5,6 milióna dolárov. Nepredstaviteľné číslo.
Spoty sa častokrát vymýšľajú a nahrávajú niekoľko mesiacov, reagujú na aktuálne spoločenské témy a s radosťou využívajú tie najväčšie hviezdy. Ani tento rok to nebolo inak.
Výbornou správou je, že sa značky snažia reklamami nielen zaujať, ale najmä pobaviť obecenstvo a nejde už len o obyčajné: dajme celebrite do ruky náš produkt a ľudia si ho kúpia. Ak v reklame vystupuje známy človek, tak je zasadený do jeho bežného, autentického prostredia a celá reklama je akoby ušitá presne preňho na mieru. A to je výborné.
Pozrite sa na tie najlepšie spoty, ktoré sme tento rok počas Super Bowlu mohli vidieť. Vybrali sme pre vás 7 top reklám, ktoré nás tento rok zaujali najviac – spracovaním, myšlienkou, či využitím produktu.