Ak chcete mať úspech na Instagrame a získať omnoho viac sledovateľov, musíte poznať tú správnu rovnicu. Je jedno, či predávate produkt, službu alebo budujete osobný brand. Princíp je stále rovnaký. Ak ho dodržíte, followeri prídu za vami sami.
O čo ide (takmer) každému?
- viac odberateľov
- viac potenciálnych zákazníkov
- zvýšenie predaja
- väčší vplyv
- väčšia viditeľnosť značky
Ako treba postupovať?
Založte si pekný účet na Instagrame od začiatku. Je na vás, či zvolíte biznis alebo súkromný účet, to závisí od toho, na aký účel bude slúžiť. Váš účet by mal obstáť v skúške času. Mal by byť nadčasový, nepodliehať veľmi trendom, zostať svojský, originálny. Nezáleží na tom, aké jedinečné vlastnosti vaša značka má. Ide o to, ako bude užitočná pre ľudí.
Ako sa najlepšie predáte? Stačí sa držať týchto 4 rád.
- Kvalitný obsah
Čím kvalitnejší obsah vytvoríte, tým väčšia je pravdepodobnosť, že si vytvoríte veľké a angažované publikum.
- Zapojenie komunity
Musíte mať vzťah so svojím publikom bez ohľadu na to, aké je veľké. O svojich followerov sa jednoducho treba starať. Musíte ich neustále kŕmiť dobrým a zaujímavým obsahom.
- Spolupráca, influenceri, partnerstvá
Toto je hlavný akcelerátor vášho úsilia. Spolupráce sú jedným z najväčších pilierov rýchleho rastu vášho účtu na Instagrame bez ohľadu na vaše odvetvie alebo typ podnikania.
- Súlad a disciplína
Ak ste si prešli všetkými troma predošlými bodmi, ste na dobrej ceste za úspechom. Na dosiahnutie vašich cieľov môžete potom použiť už ďalšie praktiky, avšak musia im predchádzať základy.
Naše aktivity v oblasti správy sociálnych sietí nájdete na https://kremsa.sk/service/social-networks/.