Keby ste sa nás opýtali pred pol rokom, či vám spravíme školenie, asi by sme povedali, že nie. Lenže nový rok priniesol také parádne zmeny v našej agentúre, že sa ani sami nestačíme čudovať. Natáčame videá, nahrávame podcasty a školíme.
Vedomosti sú na to, aby sa posúvali ľuďom ďalej. Chápeme, že nie každý sa o ne rád delí, keď ich už raz krvopotne získal. A má na to plné právo. My sme si však povedali, že chceme pomáhať, aby sa rozvíjali aj iní a chceme im pomôcť rásť. Do hrobu si ich predsa zobrať nemôžeme.
Instagram pre fotografov
Na Valentína sme odpálili trojhodinové školenie o tom, ako a prečo využívať sociálnu sieť Instagram. Tento konkrétny workshop bol zameraný na fotografov, ktorí mali záujem zviditeľniť sa na Instagrame. Praktický kurz ako, kedy a čo publikovať na Instagrame tak, aby získavali nielen nových followerov, ale aj nové objednávky. Naučili sme ich, ako sa dajú rôzne triky využiť v praxi. Účastníci školenia si rovno mohli tieto rady počas školenia vyskúšať na svojich telefónoch. Školenie viedla Veronika Bošková, náš marketingový guru, ktorá má tieto veci v malíčku.
Náplň workshopu
5 minút pred začiatkom som ešte presne nevedela, ako koho predstavím. Ale keďže nemám problém s bezprostrednosťou, dala som to. Veronika najskôr vysvetlila, prečo je dôležité používať Instagram a zviditeľniť sa. Chcete sa predsa odlíšiť a chcete, aby si vás zapamätali. Vedeli ste, že až 34% užívateľov objaví nové služby alebo produkty práve na Instagrame? Že sú najaktívnejší cez víkendy? A čo ma úplne dorazilo, že v priemere trávia až 53 minút na Instagrame denne! To stojí za to, aby firmy svoje produkty alebo služby prezentovali práve tu, kde ich zákazníci trávia takmer hodinu času denne.
Ako na to
Aby ste sa zviditeľnili a predávali viac, bude vás to stáť peniaze, čas alebo zázrak. Pokiaľ neplánujete celý svoj zisk dávať len do platenej reklamy, je fajn sa vášmu instagramovému účtu trošku venovať a potom sa nemusíte spoliehať na zázrak. Fotografi sa tiež dozvedeli najnovšie trendy, aké sa používajú pri tvorbe newsfeedu, pri tvorbe Stories a aj aký typ obsahu funguje najviac. Naučili sa, akú stratégiu treba zvoliť, aby ich kvalitná práca priniesla nové zákazky a nové spolupráce.
Čo ďalej?
Zodpovedali sme všetky otázky a poradili, čo sme mohli. Analyzovali sme konkrétne profily a dávali úplne konkrétne príklady, čo robiť a čomu sa vyhnúť. Chystáme už ďalšie školenie, ktoré bude zamerané na ďalšie aktivity na Instagrame, ako aj školenie ohľadom Facebooku
Pripravujeme tiež Instagram školenie ušité na mieru pre realitných aj finančných maklérov, pripravené máme aj školenia pre beauty poradkyne, ako aj pre koučov a personalistov.
Všetky naše aktivity v oblasti správy sociálnych sietí nájdete na https://kremsa.sk/service/social-networks/.