BR Agency
Digital Marketing Strategy

Predstavenie
BR Agency je organizátorom pracovných ciest pre podnikateľov na čínsky veľtrh Canton Fair s viac než 70 000 vystavovateľmi z celého sveta, prevažne však z Číny. Od roku 2019 sprevádza a poskytuje komplexné služby pre účastníkov zájazdu a po návrate z Číny zas všestrannú podporu pri ich podnikaní.
BR Agency dbá na osobný prístup a v rámci obchodnej cesty na Canton Fair sa snaží odbremeniť podnikateľov, aby sa mohli plne sústrediť na svoje obchodné záležitosti. Šikovný tím BR Agency zabezpečí sprostredkovanie víz, leteniek, ubytovania, vstupeniek na expo, delegáta/tlmočníka, transfery a podporu pri stretnutiach priamo v Číne.
Výzva
Hlavnou výzvou bolo efektívne osloviť slovenských podnikateľov a vyvolať v nich záujem o pracovnú cestu na Canton Fair. Cieľom bolo získať aspoň 100 kontaktov pre ich cesty do Číny. Súčasťou plánu bolo vytvoriť efektívnu digitálnu stratégiu, ktorá by zahŕňala analýzu konkurencie, definovanie zákazníckej cesty, tvorbu brand identity a nastavenie reklamných kampaní na sociálnych sieťach.
RIEŠENIE
So spoločnosťou BR Agency sme sa dohodli na vypracovaní digitálnej stratégie, z ktorej následne vyplynula aj príprava obsahu na sociálne siete, ako aj podpora príspevkov platenou reklamou na Facebooku a Instagrame a leadová kampaň na Mete. V rámci úvodných prác sme pripravili aj refresh pôvodného loga, nový claim značky a návrhy reklamných predmetov.
DIGITÁLNA A MARKETINGOVÁ STRATÉGIA PRE BR AGENCY
Naša stratégia zahŕňala nasledujúce kroky:
-
1SWOT Analýzu Spoločnosti
-
2Analýzu konkurencie
-
3Definovanie cieľovej skupiny
-
4Zákaznícku cestu
-
5Brand Personalitu
-
6Claim
-
7Vizualitu značky
-
8Komunikačný mix a plán
-
9Propagáciu príspevkov a reklamné kampane


Výsledky
Pre spoločnosť BR Agency sme zadefinovali personalizovanú marketingovú digitálnu stratégiu a vytvorili tak základy pre dlhodobý rast a rozvoj značky.
Vytvorili sme slogan, ktorý jasne komunikuje výhody a hodnoty značky a bude v súlade s definovaným brand archetypom.
Pomocou META kampaní a contentu na sociálnych sieťach sa nám podarilo zvýšiť povedomie o spoločnosti BR Agency medzi jej cieľovou skupinou. V priebehu takmer troch mesiacov sme získali 140 kontaktov pre pripravovanú októbrovú cestu a efektívne využili marketingový rozpočet, pričom náklady na získanie jedného leada predstavovali približne 0,71 % z mediálneho rozpočtu.
V tejto súvislosti nás teší fakt, že získaním 140 kontaktov sme prekročili stanovený cieľ 100 kontaktov a KPI sme tak splnili na 140%.
V súlade s novou stratégiou sme pre spoločnosť BR Agency pripravili design manuál, emailový podpis a merchandise návrhy. Tým sme zabezpečili konzistentný vzhľad a identitu značky BR Agency na rôznych komunikačných kanáloch.

SUMARIZÁCIA
Implementácia digitálnej stratégie pre BR Agency zahŕňala detailnú analýzu trhu a konkurencie, definovanie cieľovej skupiny, tvorbu brand identity, komunikačného plánu na sociálne siete a efektívne nastavenie reklamných kampaní. Naše riešenia pomohli zvýšiť povedomie o značke a prilákať nových klientov, čo podporuje dlhodobý rast spoločnosti BR Agency a jej úspech na trhu. V Kremsa Digital máme radosť, že sme mohli byť súčasťou tejto tvorby pre mimoriadne zaujímavého a unikátneho klienta. Ak by ste aj vy chceli využiť služby našej digitálnej agentúry, neváhajte a kontaktujte nás. Budeme sa na vás tešiť.