VANDERHALL - Naštartovanie online
komunikácie na Slovensku
Strategy & Branding
Spoločnosť ALFA PRO CONCEPT s.r.o., bola založená v roku 2008 a odvtedy sa etablovala ako líder v oblasti predaja a servisu štvorkoliek a motocyklov na Slovensku.
S odhodlaním a neustálym záujmom o inovácie sa spoločnosť postupne rozrástla z obchodného zamerania na špecializovaného dealera renomovaných značiek, ako sú Polaris, Segway, Peugeot a Vanderhall. S otvorením prvých showroomov v Bardejove v roku 2018 a plánovaním ešte väčšieho priestoru na východe Slovenska APC neustále rozširuje svoju ponuku a zlepšuje služby pre svojich zákazníkov.
S dôrazom na kvalitu a vášnivým prístupom k motoristickej kultúre firma pokračuje vo svojom úsilí o spokojnosť zákazníkov a ponúkaní toho najlepšieho vo svete motocyklového priemyslu. Práve nedávno sa stali prvým a jediným importértom a dealerom Vanderhall trojkoliek na Slovensku a oslovili nás, aby sme im pomohli s digitálnou marketingovou stratégiou, social media stratégiou a nastavením kampane na vytvorenie dílerskej siete po Slovensku.
Výzva
Vanderhall trojkolky sú veľmi úzko špecializované vozidlá určené pre nadšencov, ktorým ponúkajú neporovnateľný a unikátny zážitok z jazdy v porovnaní s bežnými dopravnými prostriedkami.
Výzva, ktorej sme ako agentúra čelili, spočívala v tom, ako efektívne definovať a prezentovať pozíciu značky Vanderhall trojkoliek na trhu v kontexte Slovenska. Naším cieľom bolo vytvoriť digitálnu marketingovú stratégiu a neskôr aj stratégiu sociálnych médií, ktoré by boli šité na mieru ich cieľovej skupine - nadšencom pre motoristiku a jedinečné zážitky z jazdy. Ďalšou požiadavkou klienta bolo nastavenie kampane zacielenej na vytvorenie dílerskej siete.
pozície
značky
a identifikácia
cieľovej
skupiny
a povedomia
o nej