Kremsa Digital




Ako sme pomáhali organizácií DofE s AR Filtrom




Organizácia DofE (The Duke of Edinburgh´s) nás oslovila s prosbou vytvoriť personalizovaný AR filter, ktorý by mohli účastníci používať v troch rôznych pásmach a s rôznymi heslami, ktoré sa spájajú s tohtoročným odovzdávaním cien. A takto sme to vyriešili.

Výzva 

Štvrtok. V skupine marketérov na Facebooku sa objavil príspevok od Simony Lučkaničovej. Simona v ňom písala v mene organizácie DofE, že by potrebovali pomôcť vytvoriť AR filter na jesenné odovzdávanie ocenení. Každoročne sú ocenenia odovzdávané v troch pásmach (zlaté, strieborné, bronzové) a študenti z celého Slovenska absolvujú program, na konci ktorého je ceremónia, kde šikovní stredoškoláci dostávajú certifikát a odznak. Zaujímavé? Podľa nás určite. Otázka bola, ako spraviť ceremóniu, keď sa ľudia nemôžu stretávať? Odpoveď je jasná - jedine online. A k online svetu patrí aj AR filter, s ktorým sa môže jednotlivec pochváliť, ktoré pásmo tento rok úspešne absolvoval. 

Ak by ste zabudli, o čom je AR filter na Instagrame, na čo slúži a akú pridanú hodnotu môže mať pre vašu značku, prečítajte si náš blog, v ktorom o AR filtroch píšeme. 

Riešenie

Piatok. Ráno sme sa dostali k e-mailu od Simony, ktorá písala, ako by si filter predstavovala, čo by mal obsahovať a aký je “deadline”, aby sa filter stihol dostať medzi ľudí. Spojili sme sa telefonicky a všetko sme si doladili. Kreatívny proces začal. Požiadavky a predstavy sa dajú naplniť a spraviť. Keďže obe strany boli plné nápadov, po 15 minútach sme dali dokopy štruktúru, ako by mohli filtre vyzerať. V priebehu pár hodín sme vytvorili prvú verziu filtra a čakali na odpoveď. 

Sobota. V priebehu sobotného rána sme doladili všetky detaily a filter bol pripravený na svoju online premiéru. Áno, cez víkend občas pracujeme a nehanbíme sa za to.

Výsledky

AR filtre slúžia najmä na zvýšenie povedomia o vašej značke. V tomto prípade išlo najmä o to, aby sa študenti, ktorí absolvovali DofE program, pochválili ostatným svojou šikovnosťou. 

DofE filtre dosiahli 6 571 organických impresií v priebehu prvých dvoch týždňov. Až 602 užívateľov si filter otvorilo, čo je zhruba 30% followerov na instagramovom účte. A čo je zaujímavé, tak 357 užívateľov filter využilo na fotku alebo video, čo tvorí zhruba 18% všetkých followerov. 

A čo povedali v DofE?

Chcete aj vy vlastný filter? Náš agentúrny AR špecialista Ľubo čaká na váš email na lmisik@kremsa.com

 

Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia