Kremsa Digital

Sledujte sociálne siete na jednej obrazovke

27.02.2019

Preklikávanie medzi oknami, sledovanie lajkov a followerov, chaos v aplikáciách a kde-tu nejaká nepresná a navyše neaktuálna štatistika. Niečo vám toto intro hovorí? Máme riešenie, ako si urobiť poriadok a mať všetky sociálne siete pod kontrolou. Radi sa s vami o riešenie podelíme.

Produktový manažér našej digitálnej agentúry Viktor Doletina mi poskytol exkluzívny rozhovor, v ktorom mi vysvetlil, ako sa dá uľahčiť práca so sociálnymi sieťami a získať prehľad o všetkom v takmer reálnom čase, čo sa na nich deje. Tento nástroj, ktorý pochádza z dielne našej agentúry, sa volá SMBee, presnejšie Social Media Bee.

Predstav nám SMBee bližšie, Viktor.

Je to nástroj, v ktorom si klient dokáže monitorovať svoje aktivity na sociálnych sieťach. Momentálne v ňom máme implementované štyri, sú to Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn. Funguje to na princípe, že máš jeden vlastný dashboard. Predstav si to ako veľkú obrazovku, na ktorú si vieš nahádzať čísla, grafy, tabuľky zo všetkých sociálnych sietí, zobraziť tam dáta, ktoré sú reálne a pre teba potrebné. Čiže nemusíš striedať jednotlivé účty, ktoré spravuješ. Máš ich všetky na jednej obrazovke a navyše aj v reálnom čase. Vidíš aktuálne dáta zo svojich kampaní a postov.

Ako a kedy vznikol nápad na vznik takéhoto produktu?

Nápad vznikol približne pred rokom, keď za nami prišiel jeden z našich klientov HB ReavisUrobili sme pre neho prvú verziu, kde sme mu dali štyri sociálne siete, pevný dizajn. Nám aj klientovi sa to zapáčilo a tak sme produkt ešte viac rozšírili. Cieľ bol jasný. Vyvinúť niečo vlastné, čo by bolo užívateľsky priateľské a aby to mohol používať skutočne každý. V súčasnosti pracujeme na tom, aby sa do nástroja dali implementovať aj Google Analytics. Klient tak bude vedieť pokryť takmer celý e-commerce svet. Bude vidieť, ako mu bežia kampane, ako reálne performujú alebo koľko prinášajú lajkov.

V čom je najväčšia konkurenčná výhoda SMBee?

Sme cenovo prijatelnejší než konkurencia, keďže máme v rámci jedného nástroja niekoľko vzorov. Užívateľ si vyberie, ktorý potrebuje. Snažíme sa ponúkať metriky, ktoré samotný Facebook neponúka. Tieto metriky si vypočítame, zozbierame údaje a potom ich vyhodnotíme. Tiež máme k dispozícii malú pomôcku, kde sa dajú rozdelovať posty podľa najväčšieho dosahu. Tiež sa to dá aplikovať aj na komentáre. Pri novom komentári ti blikne upozornenie na obrazovke. Všetky aktivity vidíš na jednom mieste.

Znie to veľmi zaujímavo. A čo s ostatnými službami od Google? Plánujeme ich zaradiť do SMBee?

Áno, bude to možné a určite aj Google Ads do určitej miery implementujeme, v budúcnosti aj napríklad YouTube.

Pre koho je tento produkt určený a aké má výhody?

Akékoľvek agentúry a spoločnosti, ktoré sa pohybujú vo svete E-commerce a aj pre tých, ktorí spravujú viac facebookových stránok. Jednotlivec, ktorý má jednu fanpage alebo len jeden účet na Instagrame si otvorí len náhľad a uvidí všetky potrebné informácie. Ale pokiaľ ich spravuje viacero, potom mu SMBee môže dávať zmysel a uľahčí mu prácu. Takisto SMBee dáva zmysel aj e-shopom práve vďaka implementovaným Google analytics.

Je možné si SMBee vyskúšať zdarma alebo sa nechať zaškoliť?

Máme teraz na mesiac skúšobnú verziu zdarma. Záujemca sa môže registrovať a preskúmať, ako to funguje. Pre viac informácií, kliknite sem. Vykliká si, čo potrebuje. Dokážeme pomôcť aj so zaškolením. Budeme len radi, keď sa klienti na  nás obrátia so svojimi požiadavkami. Dopredu môžeme povedať, že nástroj je taký jednoduchý, že aj laik intuitívne vie, čo má s ním robiť. Je to pomôcka pre ľudí, a preto sa aj ľahko ovláda. SMBee sme prezentovali aj na najväčšej digitálnej konferencii Digital Rulezz 2018 a mal úspech. Veríme, že pomôže viacerým ľuďom a firmám v ich podnikaní.

Viktorovi ďakujem za rozhovor a užitočné informácie. Veríme, že aj vás zaujal náš nástroj SMBee. Neváhajte nás kontaktovať, radi si s vami dohodneme stretnutie.








Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia