Otvorte si dvere k úspešnej kariére a získajte tú vysnívanú pozíciu v marketingovej agentúre. Vaše CV je kľúčovým nástrojom, ktorý vás môže vytiahnuť z davu a zabezpečiť vám miesto v tíme profesionálov. V tomto blogu vám poskytneme tipy a rady, ako si zostaviť čo najlepšie CV, ktoré zaujme personalistov.
1. Kontaktné údaje
Váš životopis by mal začínať kontaktnými informáciami, ktoré by mali byť jasné a viditeľné, aby ich náborový pracovník vždy rýchlo našiel. Kontaktné údaje sa preto umiestňujú do hlavičky životopisu. Okrem mena a priezviska medzi ne patrí telefónne číslo, e-mailová adresa a linky na profesionálne sociálne siete, ako LinkedIn. Uistite sa, že vaše kontaktné informácie sú aktuálne a platné.
2. Profilová sekcia
Predstavte si, že ste sa práve s niekým prvýkrát stretli na firemnej porade, čo by ste mu o sebe povedali? V profilovej sekcii by ste sa mali stručne predstaviť. Čo vás na marketingu tak zaujalo, že sa mu chcete venovať? Uveďte svoje profesijné ciele, popíšte svoju osobnosť a zaujímavosť o sebe. Buďte konkrétni a zdôraznite, ako môžete prispieť k úspechu danej firmy, v ktorej sa o miesto uchádzate.
3. Skúsenosti a úspechy
Ak máte skúsenosti v oblasti marketingu, zdôraznite ich. Uveďte svoje predchádzajúce pozície a projekty, na ktorých ste pracovali. Ak sú v rámci projektu úspechy, na ktoré ste obzvlášť hrdí, tak sa ich nebojte vyzdvihnúť. Môže byť nimi zvýšenie konverzií, zlepšenie organického dosahu alebo úspešná realizácia kampaní. Personalisti hľadajú takých kandidátov, ktorí dokážu prinášať výsledky.
4. Zručnosti a nástroje
V dnešnom digitálnom svete sú technické zručnosti neoceniteľné. Uveďte nástroje a softvéry, ktoré ovládate. Patrí sem napríklad ovládanie nástrojov na analýzu dát, tvorbu grafického dizajnu, správu sociálnych sietí a veľa ďalších. Ak máte skúsenosti s konkrétnymi platformami, ako Google Ads, Facebook Ads alebo SEO nástrojmi, nezabudnite na to taktiež poukázať. Okrem iného tiež uveďte, aké nástroje ste v rámci projektového manažmentu doteraz používali.
5. Portfólio
Pre marketingovú agentúru je portfólio neoceniteľným prvkom k vášmu CV. Portfólio je niečo ako výkladná skriňa vašej práce. Ak ho nemáte, ale za vami je už niekoľko rokov práce, tak toto berte ako signál, že je čas si ho urobiť. Ukážte, aká kreativita sa vo vás ukrýva, zanalyzujte výsledky projektov a pridajte svoj pohľad na kampaň. Vaše portfólio by malo jasne demonštrovať vaše schopnosti v oblasti marketingu.
Nemáte portfólio? Vymyslite si fiktívny projekt, na ktorom potencionálnemu zamestnávateľovi ukážete, že sa viete popasovať s každou situáciou.
6. Vzdelanie a certifikáty
Naozaj dôležitou časťou vášho profesijného životopisu je vzdelanie a relevantné certifikáty. Zahrňte tituly, školy, ktoré ste navštevovali, a kurzy, ktoré ste dokončili. Ak sa vám zdá byť táto časť „prázdna”, tak sa neváhajte obzrieť za množstvom bezplatných kurzov v oblasti digitálneho marketingu. Každá firma ocení uchádzača, ktorému nie je ľahostajné vzdelávanie.
Záverečný tip – výzva na akciu
Nakoniec, nezabudnite na záverečnú výzvu na akciu. Môže ňou byť napríklad váš e-mail, prostredníctvom ktorého sa o pozíciu zaujímate. Ten by mal vyzývať personalistov, aby vás kontaktovali a zvážili vás pre pozíciu. Napríklad: „Rád by som sa o vašej agentúre dozvedel viac a porozprával sa s vami, ako by som mohol prispieť k jej úspechu. Prosím, kontaktujte ma na [e-mailovej adrese] alebo na [telefónnom čísle].”
Zostavenie životopisu je kľúčovým krokom pri hľadaní práce v marketingovej agentúre. S týmito tipmi a dôkladnou prípravou môžete zaujať budúceho nadriadeného a pracovať na takých projektoch, o ktorých ste vždy snívali.
Aktuálne voľné pracovné pozície v našej agentúre Kremsa Digital nájdete na kremsa.sk/kariera. Tešíme sa na nových uchádzačov!