Ako sa pripravujete na výpredaje na Black Friday? Ešte to stíhate! Faktom je, že existuje milión vecí, ktoré treba vyriešiť a prirodzene – nemôžete ich stihnúť všetky. Black Friday je za rohom. Napríklad vás môžu prekvapiť technické problémy s webovými stránkami, popisy produktov, e-maily a obsah na webových stránkach, SEO, marketingové a mediálne plány, kolidujúce ceny a kopec iných vecí. Ktoré kroky by ste mali uprednostniť? Tu sú tie najdôležitejšie veci, ktoré môžete urobiť.
Kroky k úspešnému zvládnutiu Black Friday
- Otestujte svoj web a vychytajte tie najväčšie chyby
- Aktualizujte popisy a ceny produktov
- Naplánujte si content
- Skontrolujte skladové zásoby
O Black Friday sme písali už minulý rok. V našom článku sa dozviete, prečo je Čierny piatok z roka na rok taký populárny. Čo očakávať tento rok? Tu je zopár štatistík z minulého roka.
Očakáva sa, že digitálny predaj bude hrať hlavnú úlohu, ale na rozdiel od minulého roka už značky a maloobchodníci nebudú naslepo hádať, či ich stratégie budú fungovať v týchto ťažkých a bezprecedentných časoch. Už sa nebudú túlať po neprebádanom území a strieľať naslepo. Tentoraz môžu robiť jasné rozhodnutia na základe toho, čo fungovalo predtým, a tiež presne predpokladať, čo príde vzhľadom na ich online biznis.
Rýchle marketingové tipy
Možno vás ešte zastihneme v tej pravej chvíli. Tieto tipy by vám mohli ešte priniesť výsledky, hoci ste nemali čas sa dôkladnejšie pripraviť.
- Akýkoľvek nápad môže osloviť
- Pripravte viacero alternatív
- Ponúknite alternatívy formou “mystery box”
- Bleskové predaje a bonusy
- Nastavte odmenu za poskytnutú recenziu
- Vyskúšajte happy hour
- Ponúknite dopravu zdarma
- Zaraďte ponuku zaokrúhliť cenu a rozdiel dajte charite
- Nastavte darčekové karty a VIP výhody
- Spravte na sociálnej sieti live stream
- Dajte niečo úplne zadarmo
- Spravte rýchlu súťaž
- Nastavte si odpočítavania skladových zásob
- Apelujte na cenovú výhodnosť
- Propagujte svoje ponuky naprieč platformami
- Vytvorte na svojej stránke príspevky na Facebooku a Instagrame s názvom Black Friday a používajte relevantné hashtagy Black Friday.
Veľa šťastia pri predaji želáme! A keby ste potrebovali pomoc alebo dobrú radu, napíšte nám na office_sk@kremsa.com