Užívateľov to dosť rozhnevalo a spustili online petíciu, v ktorej už vyzbierali cez 200 tisíc podpisov. Znie to šialene, že? Predstavte si, že by u nás niekto spustil petíciu za vrátenie starého vizuálu RPčok na Pokeci. V Amerike je však možné všetko.
Aby sme si objasnili pôvod tohto hnevu, musíme sa poriadne pozrieť na princíp fungovania nového algoritmu. Ten spočíva v sledovaní interakcie užívateľov medzi sebou a tlačí do popredia hlavne ten obsah, ktorý prichádza od tých najviac angažovaných. Čiže by Vám mal ukazovať to, čo Vás najviac zaujíma a ostatné dáva bokom.
Instagram však sľúbil, že bude pozorne počúvať názory užívateľov na tento nový systém a uvidí, či ho ponechá. Ak ste teda medzi ľuďmi, ktorých sa táto zmena bytostne dotkla alebo má vplyv na Váš biznis, tak neváhajte a podpíšte sa pod online petíciu tu. Možno ju Instagram, teda pardón Facebook, vypočuje.