Budúcnosť je jasná. Elektronický obchod v roku 2021 bude ďalej len rásť. Ak premýšľate nad založením vlastného eshopu, je najvyšší čas. Čo rozhoduje o úspešnosti eshopu? Dozviete sa v blogu.
Na Slovensku máme už viac ako 11 tisíc e-shopov. Z roka na rok narástol počet internetových obchodov takmer o 20 %. Odhadované tržby za rok 2017 sú vo výške 937 miliónov eur, čo zas predstavuje medziročný nárast o 15 %. V tomto roku očakávame ešte vyššie čísla. Píše ecommercebridge.sk. Súhlasíme. Aj my sme u nás v digitálnej agentúre zaznamenali enormný nárast záujmu práve o ecommerce riešenia.
Vývoj ecommerce
Pandémia zanechala na sebe trvalú stopu a spotrebiteľské prostredie sa mení. Offline výdavky sa presunuli do online prostredia. Výrobky sa kupovali zriedka online, no teraz sú základom elektronického obchodu. Veľkou výhodou je pohodlie a rýchlosť. Ak zvažujete eshopové riešenie, sme tu pre vás. Náš skúsený tím web developerov vám naprogramuje (takmer) čokoľvek. Napíšte nám.
Elektronický obchod je na historickom maxime. Lockdown, zákazy cestovania a presúvania sa, obmedzenia v podnikaní a zatváranie maloobchodov prinútili spotrebiteľa nakupovať online a čoskoro tento trend nasledovali aj tí najväčší maloobchodníci na svete.
V úspešnom elektronickom obchode je treba mať zavedenú infraštruktúru na poskytovanie služieb na špičkovej úrovni tak, aby skúsenosť zákazníka bola čo najlepšia. Okrem kvality výrobku alebo produktu rozhoduje aj doprava a pravidelné dopĺňanie tovaru na sklad. Dnešní zákazníci nemajú čas ani trpezlivosť čakať.
Štatistiky neklamú
Takmer 150 miliónov ľudí po prvýkrát nakupovalo online až počas pandémie a počet kupujúcich v elektronickom obchode bude iba naďalej stúpať. Uvádza commonthreadco.com. Ecommerce z celkového globálneho maloobchodného predaja bude aj naďalej percentuálne rásť a to dokonca v priebehu nasledujúcich piatich rokov. Tento trend nie je iba zbožným prianím digitálnych značiek, ale aj hnacím motorom. Svet elektronického obchodu sa stáva preplnenejším a konkurencieschopnejším viac ako kedykoľvek predtým. Je treba sa však na trhu odlíšiť.
Keby ste nevedeli
Čím zaujmete na vašom eshope s produktami?
- Nadpisy
- Podnadpisy a bold písmo
- Obrázky
- Objednávkové tlačidlo
- Formulky “zdarma” a “bezplatne”
- Malé popisky pod obrázkom
Posledný bod vás asi pobavil. Maličkosti sú fakt podstatné. Na eshope by bolo dobré umiestniť pod obrázok produktu niečo malé emotívne. Vyhnite sa technickým popisom. Dajte tam náladový popis typu “Extrémne pohodlná sedačka pre unavených rodičov” namiesto “Dvojúrovňová sedačka z umelého semišu s rozmerom 2 x 1 meter”.
Technický popis umiestnite do širšieho detailu produktu, ale pod fotku napíšte niečo emotívne. Tak to odporúča aj známy český copywriter Otto Bohuš. Predajné texty na vašich eshopoch musia mať jednoducho šťavu. Keď už ste sa pustili do ecommerce džungle, dajte si pozor nielen na platobné brány, SEO a štruktúru webu, ale aj na jeho obsah.
Naprogramujeme vám eshop. Postaráme sa o texty. Navrhneme dokonalú grafiku. Postaráme sa, aby vás bolo vidno.