Zvyčajne je logickým rozšírením danej reklamy, výsledku vyhľadávania alebo odkazu a témy, z ktorej sa návštevník preklikol. Ich hlavnou úlohou je najmä zvýšiť mieru konverzie alebo získavanie leadov.
Landing page by mala oslovovať konkrétnu cieľovú skupinu, ponúknuť jej niečo zaujímavé a hodnotné, a prekonvertovať vysoké percento vašich návštevníkov na platiacich zákazníkov. Popri tom by mala umožňovať získavanie nových kontaktov a informácii o tom, kto vaši návštevníci sú a čo robia. Zdá sa vám to jednoduché a logické? Možno, ale aj napriek tomu, až takmer polovica preklikov v segmente B2B je smerovaných iba na domovské stránky spoločností.
Umožnite návštevníkom stiahnuť si zadarmo váš ebook, video, webinár alebo zľavový kupón. Dajte im možnosť registrovať sa pre získanie skúšobnej verzie vášho softvéru. A pamätajte, landing page je stránka s konkrétnou ponukou alebo určitou hodnotou pre návštevníka.
V druhej časti zo série článkov o landing pages si načrtneme 6 dôvodov, prečo určite začať používať landing pages.