Kremsa Digital

Landing pages: Čo to vlastne je a ako fungujú?

12.08.2016

Landing page je stránka, na ktorú sa návštevník dostane po kliknutí na odkaz, reklamnú kampaň alebo optimalizovaný výsledok vyhľadávania. Dobrá landing page by preto mala korešpondovať s tým, čo na ňu návštevníka priviedlo.

Zvyčajne je logickým rozšírením danej reklamy, výsledku vyhľadávania alebo odkazu a témy, z ktorej sa návštevník preklikol. Ich hlavnou úlohou je najmä zvýšiť mieru konverzie alebo získavanie leadov.

 

 

Landing page by mala oslovovať konkrétnu cieľovú skupinu, ponúknuť jej niečo zaujímavé a hodnotné, a prekonvertovať vysoké percento vašich návštevníkov na platiacich zákazníkov. Popri tom by mala umožňovať získavanie nových kontaktov a informácii o tom, kto vaši návštevníci sú a čo robia. Zdá sa vám to jednoduché a logické? Možno, ale aj napriek tomu, až takmer polovica preklikov v segmente B2B je smerovaných iba na domovské stránky spoločností.

Umožnite návštevníkom stiahnuť si zadarmo váš ebook, video, webinár alebo zľavový kupón. Dajte im možnosť registrovať sa pre získanie skúšobnej verzie vášho softvéru. A pamätajte, landing page je stránka s konkrétnou ponukou alebo určitou hodnotou pre návštevníka.

V druhej časti zo série článkov o landing pages si načrtneme 6 dôvodov, prečo určite začať používať landing pages.








Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia