6 rokov neskôr a je zo mňa marketingový junkie. Je trištvrte na deväť večer, Veľkonočná nedeľa a ja píšem blog o tom, prečo je online marketing lepší ako sex. Tu je mojich 7 dôvodov.
1. S online marketingom nemusíte čakať 9 mesiacov na výsledok
Na online marketingu je super to, že sa dá merať. A merať sa dá naozaj všetko. Koľko ľudí videlo vašu kampaň, koľko ľudí na ňu reagovalo, koľkým sa páčila a koľkým nie, atď.. Koľko ľudí si na základe vašej reklamy kúpilo produkt. Na výsledky nemusíte čakať a viete si ich pozrieť kedykoľvek a kdekoľvek (pokiaľ máte pripojenie na internet).
2. S online marketingom môžete A/B testovať
V sexuálnom živote sa dá A/B testovať tiež, ale nie vždy je to optimálne riešenie. Existuje totiž riziko odhalenia a s ním potom spojené skreslené výsledky testovania. Pri online marketingu nemusíte váš A/B testing vôbec skrývať, skôr sa ním môžete neskôr pochváliť pri záverečnej case study.
3. Výsledok online marketingu vám generuje vyššie tržby
Pri úspešnej online marketingovej kampani, býva výsledok vyšší predaj a s ním spojené aj vyššie tržby. Naopak pri úspešnom sexe vieme, že výsledkom bývajú výdavky a viac výdavkov po dobu minimálne 18 rokov.
4. Online marketing kľudne zveríte do rúk profesionálom
Veľa zákazníkov mi dôveruje a s radosťou mi zverí do rúk správu ich online kampaní. Dokonca mi za to ešte aj zaplatia. Ja osobne by som svoju polovičku do cudzích rúk nezveril, nieto ešte profesionálovi a už vôbec by som za to neplatil.
5. Pri online marketingu môžete nevýkonnú kampaň ľahko vymeniť
Zobudili ste sa už niekedy ráno a pomysleli si, odtiaľto už nie je cesty späť? Taká vec sa vám pri online marketingu nikdy nestane. Vašu nevýkonnú kampaň môžete ľahko stopnúť, zmazať alebo vymeniť za lepšiu. A to bez výčitiek, vysvetľovania a hádok.
6. Niektoré kampane nikdy neskončia
Výskum hovorí, že priemerný muž vydrží 14 minút. Niektoré dlhodobé search kampane na Googli neskončia nikdy. Pri marketingových kampaniach je však ideálne trvanie približne 45 dní. Toľko času približne trvá ľudom na hĺbkové vytvorenie návyku a na zapamätanie si informácií, ktoré kampaň komunikuje.
7. Online marketing je bezpečný
Pri zostavovaní kampaní nemusíte riskovať, aby ste si to užili naplno. Pri online marketingu stále platí, že bezpečná kampaň je tá, ktorú si užijete viac.