Väčšina firiem, ktoré sociálne siete zatiaľ nevyužíva, nevidí ich priamy prínos na predaj produktov alebo služieb. Preto uvedieme niekoľko dôvodov, prečo sa do nich predsa len oplatí investovať. Pozrime sa, čo nám sociálne siete a nové technológie ponúkajú a ako ich možno využiť vo svoj prospech.
Ak vaša firma ešte nie je na Facebooku, je ako dinosaurus, ktorý verí, že sa ho doba ľadová netýka. Facebook síce nie je predajný kanál, ale nech už je váš produkt alebo služba akákoľvek, k jeho predaju alebo sprostredkovaniu potrebujete zákazníkov. A títo zákazníci na Facebooku pravdepodobne sú, tak prečo tam nie je aj vaša firma? Facebook je vynikajúci kanál na budovanie si vzťahov so zákazníkmi alebo vytváranie nových vzťahov s potenciálnymi zákazníkmi. Ak používate Facebook správne, môže byť komunikácia vašej firmy s fanúšikmi veľmi osobná. A možno aj jedným príspevkom, ktorý vytvoríte napríklad počas čakania v rade na zaplatenie v potravinách, sa môžete pripomenúť a ovplyvniť veľké množstvo ľudí naraz.
Instagram má pred sebou svetlú budúcnosť a návštevnosť na tejto sociálnej sieti stúpa každým dňom. Instagram taktiež absolútne dominuje v rebríčku interakcie jej užívateľov oproti ostatným sociálnym sieťam. Keď si chcete vybudovať meno na trhu a zaujať svojich potenciálnych zákazníkov, potom je ten správny čas založiť si konto aj na Instagrame a naučiť sa, kde sa presne nachádza znak “#” vo vašom telefóne.
Vo februári 2016 oznámil Whatsapp, že celosvetovo dosiahol 1 miliardu aktívnych užívateľov s prírastkom asi 100 miliónov užívateľov každého pol roka. To je približne 40 miliárd poslaných správ denne. Myslím, že tieto čísla sú dostatočne presvedčivý dôkaz na to, že ľudia chcú komunikovať cez túto platformu a nie je dôvod, prečo by cez Whatsapp nemohli komunikovať aj s vašou firmou.
Ak ste si pri čítaní tohoto článku dokázali predstaviť možnosti a výhody, ktoré vie vaša firma vďaka sociálnym sieťam a novým aplikáciam získať, nie je dôvod svoju prítomnosť na nich odkladať. Čím dlhšie budete čakať, tým väčší náskok získa vaša konkurencia.
Stiahnite si náš ebook o Facebook reklame ZADARMO!