Na dosiahnutie úspechu je však potrebné vedieť, aké nástroje máte k dispozícii a ako ich efektívne využívať.
Objavte Audience Insights
Audience Insights sú jedným z najlepších analytických nástrojov k dispozícii. Okrem základného prehľadu výkonnosti vašej stránky ponúkajú aj možnosť pozrieť sa na demografiu vašich fanúšikov a ich angažovanosť.
Reklamu ušite na mieru
Tak ako Google aj Facebook umožňuje vytváranie reklamných skupín, ktoré možno cieliť na rôzne publikum. Vďaka tomu máte možnosť osloviť každé publikum inou reklamou. Dobrým vizuálom a lepším cielením nielenže dosiahnete väčší dosah, ale aj vyšší engagement.
Nezabudnite na Landing Page
Ak chcete z Facebook kampane vyťažiť čo najviac, určite nezabudnite na kvalitne pripravené landing pages. Tie sú jedným z najdôležitejších článkov pre získanie nových leadov a zvýšenie miery konverzie. A teda aj od nich závisí úspech vašej kampane.
Buďte kreatívny
Vašu cieľovú skupinu zaujmite na prvý pohľad. Správny výber obrázka upúta pozornosť oveľa jednoduchšie. A ak k tomu pridáte aj výstižný text, umocníte zároveň emóciu.
Ustrážte si váš rozpočet
Ak nechcete, aby vás faktúra na konci mesiaca nemilo prekvapila, určite si nezabudnite nastaviť rozpočet. Nastaviť ho možno ako denný (daily) alebo celkový (lifetime). Pokiaľ neplánujete dlhodobú kampaň, určite odporúčame nastavovať celkový rozpočet.
Dúfame, že vám tieto jednoduché tipy pomôžu pri nastavovaní vašich Facebook kampaní. Ďalšie zaujímavé informácie o sociálnych sieťach sa dozviete aj v článku „10 zásad ako na sociálne siete“. Pre hlbšie informácie odporúčame nášho ultimátneho sprievodcu Facebook reklamou.