Kremsa Digital

Ako pristupovať k tvorbe obsahu na Facebook?

17.05.2017

Nepodceňujte silu najväčšej sociálnej siete! Každá firma, každé podnikanie, či už veľké alebo menšie, potrebuje podporiť povedomie o svojej značke u súčasných klientov, či upútať nových potencionálnych zákazníkov.

Bez podpory online médií to v dnešnom digitálnom svete nepôjde. Stále častejšie sa podnikatelia stretávajú s názorom, že kto nie je na Facebooku, ako by nebol.

Vytvoriť si firemnú business page na Facebooku nie je nič zložité, náročnejšie už je dlhodobo kvalitne prispievať na stránku hodnotným obsahom. Vhodný obsah vašich príspevkov udrží pozornosť súčasného publika a zároveň zaujme nových fanúšikov, ktorí sa čoskoro môžu stať klientmi. Vaši prví fanúšikovia business stránky sú často vaši priatelia a známi ktorých na stránku pozvete, no bez dôkladnej prípravy a plánu vaša stránka nových fanúšikov nezaujme a postupne môžu stratiť záujem o jej sledovanie aj vaši súčasní priaznivci.

Základom je dobrý plán

Skôr, ako začnete, je potrebné vopred si odpovedať na tieto otázky:

  1. Kto je môj typický klient?
  2. Pre koho vytváram obsah? Koho chcem zaujať?
  3. Aký je môj cieľ? Čo tým chcem dosiahnuť?
  4. Čo presne chcem komunikovať?
  5. Akým štýlom budem komunikovať?  

Pozri, kto to hovorí

Spoločnosť, ktorá predáva designové tričká pre mladých sa bude isto prihovárať svojim fanúšikom inak ako seriózna advokátska kancelária. Veľký potravinársky koncern bude oslovovať inú skupinu klientov ako lokálny obchodík špecializovaný na zdravú výživu. Pre tieto účely je mimoriadne vhodné vopred si zvoliť tzv. cieľovú Personu, ku ktorej sa budete prihovárať štýlom a  jazykom, ktorému rozumie.

Ostaňte na príjme

Keď už viete, čo chcete svojím obsahom dosiahnuť a koho chcete osloviť, v neposlednom rade je potrebné naplánovať, ako často budete zdielať obsah na svojej business page. Opäť záleží od vášho zámeru a vašej cieľovej skupiny, no jeden náhodný príspevok raz mesačne určite nestačí. Vaše hodnotné príspevky by mali byť zverejňované systematicky a pravidelne, aby vaša značka a jej posolstvo stále ostávali v povedomí nielen u súčasných, ale i budúcich klientov.

 





Komentáre






Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia