Kremsa Digital

Farby v marketingu

11.02.2015

Psychológia farieb je jeden z najzaujímavejších aspektov marketingu.

Rozmýšľali ste niekedy pri tvorbe stratégie online kampane nad tým, ako môže farba kreatívy spresniť zacielenie, či zvýšiť jej výkon?

Rozdiel medzi nákupným správaním mužov a žien, rôznych vekových kategórií alebo dokonca ľudí s rôznymi záujmami nemusíme zachytiť len v textovej a obrazovej kreatíve, ale vieme to podchytiť aj farebne. Farba je totiž to, čo vieme, na rozdiel od konkrétneho objektu na obrázku, vnímať podvedome a tiež aj periférne. Je to základný prvok reklamy, ktorý nás dokáže upútať ako prvý. O tom, ako vplývajú farby na ľudí, vám povie viac nasledujúca infografika. Ak chcete vedieť ešte viac, prečítajte si celý článok.

 








Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia