Celkovo prvú časť 7. série sledovalo dvojnásobné množstvo ľudí ako prvú časť 6. série. Takúto silnú základňu fanúšikov je takmer hriechom nevyužiť a tak sme sa rozhodli vytvoriť článok, kde vám ukážeme ako iné firmy využívajú vo svoj prospech práve popularitu seriálu GoT.
Zostaň v kurze alebo si z hry von. Aj takéto je pravidlo úspešného marketingu. Ľudia milujú novinky a trendové informácie. Preto sa vo svete marketingu stáva stále populárnejšia stratégia nazývana „newsjacking“. Pri newsjacking-u vyberáme správnu tému v správnom čase a vytvárame tak obsah, ktorý ľudia chcú a je pre nich zaujímavý. Aj preto je potrebné ísť s dobou, prinášať novinky a držať sa trendov.
Vieme to my a vedia to aj veľké značky, ktoré sa rozhodli využiť príchod dlho očakávanej siedmej série Game of Thrones a zakomponovali ju do svojich kampaní. Pripravili sme pre vás ochutnávku tých najlepších kúskov. Winter is here!
1. Hotstar
Indická populárna platforma pre streamovanie poskytuje exkluzívny prístup pre siedmu sériu seriálu Game of Thrones a to naozaj v unikátnom GoT štýle.
… Torrents Dohaeris.
2. Airtel India
Tento telekomunikačný gigant hlási, že k vláde nad všetkými stačí Inteligentná Sieť.
3. Bengaluru city police
Mestská polícia v Bengaluru dôvtipne zdvôrazňuje, aká dôležitá je bezpečnosť na cestách prostredníctvom veliteľa nočnej hliadky.
4. Zomato
Za tým najlepším jedlom nás pošle ničiteľ hladu Zomato.
5. Pringles
Pringles naozaj zábavne zdôrazňuje nadšenie z novej série.
6. KFC
Aj v KFC je nedostatok dračieho skla. Dračieho ohňa je však dosť a grilujú na ňom svoje kuracie stehienka.
7. Samsung
Kým sa v krajine 7 kráľovstiev boj o trón zamotáva, Samsung naopak vie, že vláda nad obrazovkami je iba ich.
8. Tim Hortons’
Dračie donuty od Tim Hortons’. Nevieš či ich máš zjesť, alebo sa s nimi stratiť v plameňoch a veriť, že sa zmenia na skutočných drakov.
Aj kvôli takýmto kampaniam zbožňujeme social media marketing. Je to priestor, kde sa kreativite medze nekladú. Hlavne keď ide o Game of Thrones.