Kremsa Digital

Chcete raketový štart biznisu? Sledujte trendy

17.02.2021

Kedysi to bolo inak. Kamenné predajne mali svoje eshopy ako doplnok. Teraz je to opačne. Online vystriedal offline. Uspeje najmä ten, kto je v digitále doma. 

Čo vás čaká v budúcnosti a aké sú aktuálne trendy? Nemusíte mať vešteckú guľu, my novinky sledujeme za vás a vyberáme len tie tipy, o ktorých ste ešte nepočuli. Nech sa páči, načerpajte inšpiráciu!

Digitálna reklama bude pokračovať v raste, na ktorý nabehla v roku 2020 kvôli situácii vo svete. Mesiace zmien počas trvajúcej pandémie prinesú firmám nielen zvýšenú konkurenciu, ale aj nové trendy v správaní spotrebiteľov, technologický pokrok a regulačné zmeny. Žiadna veľká novinka, však? Kvôli tomuto ste učite nezačali tento blog čítať. Ak vás zaujíma, aké trendy v digitálnej reklame fičia najmä v závislosti od segmentu a odvetvia, v ktorom podnikáte, prikladáme link na dokument, v ktorom si môžete tieto tipy podrobne preštudovať. https://postclick.com/reports/2021-digital-advertising-trends/

E-commerce zažíva obrovské zmeny smerom ku zákazníkovi, ale aj samotní podnikatelia musia začať riadiť svoje obchodné aktivity na diaľku a byť k dispozícií týmto zákazníkom. Ako dlho bude táto situácia trvať, je predmetom mnohých špekulácií. Prieskum sa venoval tomu, aby top marketéri sveta odhadli, ako sa bude digitálny biznis vyvíjať ďalej. Až 33% z nich predikuje, že sa pandemická situácia bude odrážať na biznise aj po skončení 2021. 

Vo svete zaznamenávame veľký nárast e-commercových zákazníkov. Zlepšuje sa zážitok zákazníka zo samotného nakupovania aj vďaka tomu, že stránky a eshopy sú omnoho viac personalizované. Machine Learning a AI pomôžu obchodníkom počúvať želania zákazníkov, učiť sa a komunikovať s klientami spôsobom, ktorý je prirodzenejší. Viac nájdete na tomto linku: https://gnwconsulting.com/6-marketing-automation-trends-to-follow-in-2021/

Firmy by mali viac komunikovať so zákazníkmi a sústrediť sa na efektívnu komunikáciu, digitálne zručnosti a podporu služieb zákazníkom. Do popredia vstupuje nová tvár PR a komunikácie s cieľovým publikom. Až 63% zákazníkov sa pravdepodobne vráti na web stránku spoločnosti, ktorá má živý chat. Počuli ste o empatickom marketingu a customizovanom e-mail marketingu? Písali sme o týchto témach už pred dvoma mesiacmi na našom blogu a prieskumy potvrdzujú, že počas tejto krízy sú dôležité mnohé nové prístupy.

Stále je v kurze rast dôležitosti sociálnych sietí. Kto nie je aktívny na sociálnych sieťach, akoby jeho biznis nežil. Kvôli pandémii a prokrastinácii ľudia browsujú ešte viac. Prakticky sú online takmer 24 hodín a to dáva príležitosť obchodníkom, aby oslovili svojich potenciálnych zákazníkov. Jediná otázka zostáva, či je váš biznis natoľko atraktívny, aby komunikácia na sociálnych sieťach nezanikla. Ak máte dobre nastavený branding, máte spolovice vyhraté. Ako na to? Čítajte.  

Čo z uvedeného vám dáva zmysel a viete aplikovať už dnes? Ak neviete, poradíme vám. 

Napíšte na office_sk@kremsa.com a dohodnite si s nami call alebo online kávu!





Komentáre






Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia