Používate na rozosielanie newsletterov MailChimp a takisto oslovujete potenciálnych zákazníkov aj na Facebooku? Vyskúšajte formát reklamnej kampane, ktorý spája MailChimp s Facebookom.
Zákazník na prvom mieste
MailChimp vyhovel požiadavke svojich zákazníkov, prepojil svoju emailovú databázu s Facebookom a vytvoril tak nový marketingový kanál cez ktorý teraz môžete priamo osloviť zákazníkov. Ak vám vyhovuje pracovné prostredie MailChimpu, potom môžete vaše Facebook remarketovacie kampane spúšťať a nastavovať priamo tu a nemusíte si už vytvárať emailové audiencie na Facebooku. Stačí len pár kliknutí v MailChimpe a veľmi prehľadný systém nastavení vám umožní rýchlo a jednoducho vytvoriť vašu novú remarketovaciu kampaň.
Email marketing v spojení s reklamami, ktoré Facebook ponúka, vytvára integrovanú marketingovú kampaň. Jej výsledkom je možnosť sledovať metriky, kliknutia, či množstvo zákazníkov, ktorých ste vďaka reklame získali.
Ako to funguje?
Ak by ste chceli rozšíriť publikum, prípadne predať svoje produkty, je to možné naraz a na jednom mieste. Stačí mať len založený účet na Facebooku a MailChimpe. Princíp vytvorenia reklamy je jednoduchý.
- Zvolte si reklamnú kampaň – v MailChimpe si pri tvorbe kampane vybriete ako typ kampane Create an Ad.
- Prepojenie účtov – svoj Facebook účet prepojíte jednoduchou voľbou s MailChimpom a vyberiete možnosť Facebook Fanpage.
- Import Audience – následne už len stačí vybrať publikum, na ktoré chcete reklamu cieliť, prípadne zvoliť naimportované emailové adresy z databázy.
- Set Budget – určite si budget, ktorý chcete investovať do reklamy. Takisto je nutné zadať časové obdobie trvania reklamy.
- Create Ad Content – posledným krokom je vytvorenie reklamného textu a samotné spustenie reklamy.
Pri následnom prehľade služieb v MailChimpe môžete zistiť, ktoré vaše reklamy vygenerovali najviac zákazníkov alebo vám predali najviac produktov.
Geografické zacielenie reklamy
Aktuálne najhorúcejšou novinkou, ktorú ponúka MailChimp v spojení s Facebookom, je zúžiť zameranie cieľového publika. Či už ste sa rozhodli reklamu cieliť na vlastné publikum, alebo na nových zákazníkov, vyhľadať ich môžete podľa štátu, ľubovoľného mesta alebo PSČ.
Ak vytvoríte reklamu a vyhľadáte svoje publikum pomocou geografického zacielenia, nájdete tak nových zákazníkov, zvýšite angažovanosť značky a následne aj samotný predaj. Ľudí žijúcich v okolí vášho obchodu viete takto napríklad pozvať do vašej kamennej predajne.
Spojenie Facebooku a MailChimpu je možné využívať od januára 2017. Ak ste takýto formát reklamy ešte nemali možnosť skúsiť, odporúčame sa do toho pustiť. Je to vcelku príjemný a hlavne jednoduchý spôsob, ako osloviť vašich zákazníkov.
Ak si neviete rady s nastavením reklamy, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme. Naše aktivity v oblasti email marketingu nájdete na https://kremsa.sk/service/email-marketing/.