Boosterberg je nástroj, ktorý pomáha firmám propagovať komunikáciu automatizovaným spôsobom. Marketérom zasa pomáha v iných ohľadoch. Netvrdíme, že odmaká celú prácu za vás, ale môže efektívne znížiť čas strávený správou reklám a optimalizovať náklady vzhľadom na výsledok. Úspech môžete dosiahnuť aj vy.
Content je kráľ
To ste už počuli veľakrát. V dnešnej dobe je to dôležitý obsah. Každý marketér musí vedieť naplánovať a optimalizovať reklamy tak, aby dosiahli čo najlepšie výsledky. Nie vždy má na to toľko času. A teraz si predstavte, že by ste tento čas mohli využiť na tvorbu obsahu a tvorbu nápadov, že by ste sa skrátka venovali len biznisu.
Tu môže Boosterberg veľmi pomôcť. Teší nás počet klientov, ktorí nám dôverujú. Dôvodom je optimalizácia výdavkov.
Boosterberg vám ušetrí nielen veľa času, ale aj značný objem peňazí .
Jeden z našich klientov nám medziročne poskytol exkluzívne porovnanie pred a po. Využili sme príležitosť a pripravili sme pre vás túto prípadovú štúdiu, ktorá vám ukáže, aký veľký vplyv môže mať nástroj Boosterberg na reklamy na Facebooku a Instagrame.
Január 2020 vs. január 2021
Porovnávané údaje sú za január 2020 a január 2021. Ide o odlišné spotrebiteľské návyky ovplyvnené globálnou pandémiou. Napriek tomu sme sa ich rozhodli porovnať, aby sme zistili, ako môže používanie Bosterbergu ovplyvniť výsledky.
Náš klient pôsobí v automobilovom segmente, ktorý bol súčasnou situáciou značne ovplyvnený. Mnoho podnikateľov v tomto segmente bolo nútených presunúť svoju komunikáciu do online priestoru, dať tam určitý rozpočet a zamerať sa na komunikáciu na sociálnych sieťach a digitálny marketing. Mnohí z nich sa dokonca rozhodli spustiť celý predajný funnel online. Spotrebitelia sa rozhodli pokračovať v online a boli nútení skúmať, sledovať a porovnávať svoje možnosti práve tu.
V rámci nášho referenčného obdobia má klient v prevádzke podobné množstvo reklám. V januári 2020 marketér plánoval kampane manuálne. V januári 2021 investovali takmer rovnaký objem peňazí do reklamy ako v roku 2020.
Medziročný rast pomocou Boosterbergu bol veľmi dobrý, aj keď na výsledky má vplyv niekoľko faktorov.
V roku 2021 si spotrebitelia začali zvykať na interakciu so značkou na sociálnych sieťach omnoho viac ako v roku 2020. Klient vyčlenil určitý rozpočet na kampaň typu Page Like, ktorá prináša udržateľný rast fanúšikov.
Optimalizácia výdavkov
Boosterberg pomohol automaticky optimalizovať doručovanie sponzorovaných príspevkov na základe dosiahnutia presného budgetu na príspevok alebo boostovanie po troch dňoch, čo viedlo k efektívnej distribúcii prostriedkov a maximalizácii výsledkov pri rovnkom budgete.
Jedným z dôležitých faktorov je mierny rozdiel vo veľkosti publika a v cieľoch. Pri použití možností zacielenia s Boosterbergom bola veľkosť cieľového publika menšia ako bez implementácie Boosterbergu. Pred použitím nášho nástroja klient propagoval iba špeciálne kampane s rôznymi cieľmi, ktoré sa nezameriavali na jednu distribúciu ich zverejneného obsahu.
Boosterberg však podporil túto značku, aby efektívnejšie alokovala rozpočet na propagáciu sociálnych médií bez toho, aby trávili čas obchodníkom ohľadom optimalizácie.
* výsledky v tisícoch
Február 2020 vs. február 2021
Na ďalšie skúmané obdobie sme sa rozhodli predstaviť porovnanie medzi februárom 2020 a februárom 2021, ktoré pracuje s rozdielnym rozdelením rozpočtu. V roku 2020 klient ivestoval 565 €, v roku 2021 iba 486,2 €. Okrem kampaní Boosterberg v roku 2021 mal klient nasadené ďalšie kampane zamerané špeciálne na návštevnosť webu a povedomie o značke. Na dosiahnutie konverzií tiež využíva remarketingové kampane.
Vo vybranom období v roku 2020 vedie klient aj kampane zamerané na dosah.
Pomocou nástroja Boosterberg sa klientovi podarilo znížiť rozpočet o 14% a získať viac celkových výsledkov (napríklad nárast počtu zobrazení o 66%) v rámci rôznych nastavení kampaní – vytvorených Boosterbergom, aj prebiehajúcich manuálnych nastavení kampaní vedúcich ku konverziám.
Stále si nie ste istí, ako môže Boosterberg pomôcť vášmu podnikaniu v automatizácii reklamy na sociálnych sieťach?
Vyskúšajte zdarma 14-dňovú skúšobnú verziu a spojte sa s našimi obchodnými zástupcami. Radi vám vysvetlia, v čom spočíva váš reklamný potenciál a ako môže vaša značka z Boosterbergu vyťažiť maximum.