Zviditeľnite svoju značku dílera alebo importéra automobilov, odlíšte sa od konkurencie
a získajte nových zákazníkov s partnerom pre svoj marketing, ktorý sa odvetviu rozumie.
Pre importérov Mitsubishi Motors už od roku 2014 a MG Motor od roku 2022 zabezpečujeme kompletnú online komunikáciu na Slovensku a čiastočne aj v Čechách pomocou google search, display remarketingu, reklám či tvorby obsahu na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a TikTok.
Pre viacerých single aj multibrand predajcov automobilov dlhodobo zabezpečujeme online komunikáciu zameranú na budovanie povedomia o ich spoločnostiach a ponúkaných vozidlách. Rovnako sa staráme o získavanie nových návštevníkov pomocou viacerých marketingových kanálov.
Prečítajte si zadarmo tipy, ako na efektívny online
marketing pre importérov a dílerov automobilov.
Pomocou nezáväznej a bezplatnej analýzy v hodnote 390 € zistíme silné a slabé stránky vás, vašej konkurencie a ponúkneme návrhy na zlepšenia.
Vďaka nezáväznej a bezplatnej analýze v hodnote 450 € odhalíme nedostatky technického riešenia, SEO a legislatívnych štandardov a UX aj UI pre vylepšenia z pohľadu návštevníkov, ale aj vášho marketing či sales oddelenia.
Na osobnom stretnutí v trvaní približne dvoch hodín si prejdeme zistenia a odporúčania z analýz a poskytneme indikatívnu cenovú ponuku na implementáciu týchto vylepšení.
Pomocou PPC reklamy sa snažíme v automotive segmente dosahovať požadované, merateľné výsledky. Vďaka vhodným textáciám, kľúčovým slovám, zacieleniam, umiestneniam či kreatívam v banneroch zvýšiť návštevnosť napríklad aj o 80 %, ako to bolo v prípade GROUP M, autorizovaného predajcu BMW.
Čítať viacPri tvorbe obsahu na sociálne siete Facebook, Instagram, LinkedIn a TikTok sa sústredíme najmä na atraktivitu a pridanú hodnotu obsahu. Tak, aby vtiahol súčasných aj nových fanúšikov do života značky či predajcu, predstavil nové aj skladové modely a utvrdil ich, že práve oni sú správny partner pre nákup vozidla. Tak to bolo aj v prípade uvedenia novej značky MG Motor.
Čítať viacPri vývoji webov v automotive segmente dbáme nielen na jednotný vizuál, prehľadnú navigáciu a responzívnosť, ktorá poskytne stopercentný používateľský zážitok, ale tiež na prehľadnú administráciu obsahu a automatizáciu spracovania dát, ktorá uľahčí prácu aj vám. Tak, ako to bolo aj v prípade developmentu webu pre Audi Centrum Bratislava.
Čítať viacAk sa chcete dozvedieť viac o komplexnejších marketingových výzvach v automotive segmente, na ktorých sme pracovali, prečítajte si prípadové štúdie.
Zistiť viac
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia