Kremsa Digital

Group M, a.s.

Performance marketing

www.bmw-groupm.sk
GroupM BMW Bratislava

Kremsa Digital sa špecializuje na AUTOMOTIVE zákazníkov na slovenskom trhu či už už ide o importérov určitých značiek alebo konkrétne showroomy a dílerstvá, predávajúce jednu alebo viacero značiek pod jednou strechou. Preto sme radi privítali v našom portfóliu aj spoločnosť GROUP M, a.s. - autorizovaného predajcu značky BMW a aj jej ekologickej modelovej rady “BMW i”, ktorý zastrešuje profesionálny servis vozidiel BMW ako aj vozidiel MINI.


Výzva

GROUP M, a.s. si dlhodobo zastrešovala svoje PPC kampane internými zdrojmi, pričom hlavná obava bola v tom, že náklady na mediálny priestor + agentúrne fee budú prekračovať rozpočet a neoplatí sa to.

Výzvu sme prijali a po zhodnotení aktuálneho stavu v rámci Google Adwords a Google Analytics sme navrhli riešenie, v ktorom sme sa zaviazali, že klient bude za nákup mediálneho priestoru platiť iba toľko, koľko doteraz, pričom výsledky, ktoré budeme dosahovať, budú lepšie ako pôvodné výsledky, ktoré klient dosahoval za použitia interných zdrojov. Jednoducho WIN-WIN riešenie.

V čom je háčik? Žiaden nie je, u nás v agentúre máme na každú z úloh špecialistu, ktorý svojimi skúsenosťami dokáže dodávať výsledky výrazne efektívnejšie ako akýkoľvek “nadšenec”, ktorý to však robí popri svojej bežnej práci. Preto dokážeme dosahovať výrazne lepšie výsledky a ušetrené prostriedky za nákup reklamného priestoru za predpokladu dosiahnutia stanovených KPI pokrývajú naše agentúrne fee.

Riešenie

Prvým krokom bola revízia Google Analytics a aktuálneho Google Ads účtu vrátane kontroly trackovania cieľov a konverzií. Následne sme vytvorili úplne nový setup - teda nastavenie všetkých kampaní, nové textácie, kreatívy bannerov, kľúčové slová, zacielenia a umiestnenia reklám (placement). Pravidelne každý deň sledujeme, ako reklamy fungujú, upravujeme cielenia, ak treba, ceny za kliknutia a podobne.

Výsledky

Už od polovice prvého mesiaca bolo jasné, že naše kampane budú lepšie performovať ako tie doterajšie.

Nech priemerné mesačné čísla hovoria za nás:

Zníženie ceny CPC vo vyhľadávacej reklame o 52%, pri bannerovej reklame zníženie o 27%
Zníženie ceny za konverziu pri vyhľadávacej reklame o 53% a pri bannerovej reklame o 42%

Celkové dohodnuté ciele sme splnili nasledovne:

Priemerný nárast počtu návštev: +38%
Priemerný nárast počtu zobrazení reklám: +5.6%
Priemerný počet dosiahnutých konverzií podľa Google analytics: +41%

A súčasne klient mal úsporu na strane mzdových nákladov interného zamestnanca.

Potrebujete aj vy pomôcť s optimalizáciou výdavkov na reklamu a súčasne priniesť lepšie výsledky? Radi sa s vami nezáväzne stretneme.






Online stratégia aj pre Vás









Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia