DESIGN FABRICS - E-SHOP NA MIERU V DVOCH VARIANTOCH

DEVELOPMENT

DESIGN FABRICS -  E-SHOP NA MIERU V DVOCH VARIANTOCH
DESIGN FABRICS LOGO


Spoločnosť Design Fabrics ponúka široký sortiment galantérie od rôznych druhov a typov látok až po háčkovacie a krajčírske potreby. Pôsobí nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike. Ich predajné kanály sa vetvia na B2C, predaj koncovým zákazníkom a B2B, kde si môžu zakúpiť produkty ich obchodní partneri.






Výzva

V čase, keď sme začínali spoluprácu s Design Fabrics, čelili výzve hneď na viacerých frontoch. Po úspešnom rebrandingu a zmene názvu hľadali tiež vhodný spôsob, ako posunúť svoj e-commerce predaj na vyšší level a zefektívniť celý proces od nákupu online až po expedíciu na sklade. Rozhodli sme sa preto vytvoriť e-shop na mieru.

Zadanie bola skutočná výzva – vytvoriť dva rozdielne e-shopy pre B2B a B2C zákazníkov s množstvom funkcionalít a prepojení na mieru, ktoré klient vyžaduje a na platforme, ktorá splní všetky očakávania aj po stránke prispôsobiteľnosti e-shopu do budúcna.



návrh a grafické spracovanie
programovanie a podpora
pravidelné aktualizácie
napájanie samotných funkcionalít a pluginov

Riešenie

Pokiaľ by sme sa pri tvorbe e-shopu rozhodli pre jedno z množstva CMS riešení, ktoré bežne na trhu sú, narazili by sme hneď na niekoľko problémov. Prispôsobiteľnosť platformy je pri týchto riešeniach značne obmedzená, škálovanie a pridávanie nových funkcionalít taktiež, a nehovoriac o tom, že pri portfóliu viac ako 20 000 produktov by bolo potrebné naozaj robustné riešenie.

Rovnako sme vylúčili programovanie na zelenej lúke, kde by sa naprogramovali e-shopy od základu, no do budúcna by musel klient vynaložiť nemalé prostriedky na dopĺňanie ďalších funkcionalít, ktoré by bolo potrebné naprogramovať od nuly. Po analýze sme sa na základe skúseností rozhodli použiť úplne novú platformu pre e-commerce, ktorú sme upravili podľa potreby klienta.

Pôvodná stránka využívala systém Webreal a obsahovala zhruba 3 500 produktov. Nový systém je postavený na custom platforme upravenej pre klienta - MEZShop, a to v dvoch variantoch ako B2B, tak aj B2C, ktoré sa líšia v cieľovej skupine zákazníkov, avšak využívajú rovnakú štruktúru dát a core systému.

VÝSLEDKY

Oba e-shopy sme teda vybudovali na novej CMS platforme v dvoch jazykových mutáciách. Vznikol tak jeden B2B e-shop s viac ako 20 000 produktmi a druhý, B2C e-shop, s približne 3 500 produktmi, ktoré sa budú naďalej rozrastať. Nové e-commerce platformy sme realizovali od návrhu cez základný grafický vizuál až po programovanie, aktualizácie a napájanie samotných funkcionalít a pluginov podľa klientových požiadaviek.

Celý systém je jednoducho škálovateľný, primárne postavený na cloude a mikroservices s jednoduchou možnosťou rozšírenia a napojenia na akékoľvek third-party systémy. Výhodou tejto platformy je aj jej jednoduchá editácia. Klient si môže vytvoriť neobmedzené množstvo kategórií, editovať thumbnaily kategórií, upravovať custom menu, meniť produkty, filtre aj rozdelenie produktov. Všetko v prehľadnom dashboarde a s live-preview editorom.



B2B a B2C e-shop
dve jazykové mutácie
custom CMS platforma

SUMARIZÁCIA

Klient obdržal e-commerce systém, ktorý do bodky splnil jeho požiadavky na zlepšenie efektivity online predaja a uľahčenia nákupu koncovým zákazníkom aj obchodným partnerom. Zároveň sme splnili aj všetky požiadavky na funkcionality, ktoré modernému škálovateľnému CMS systému nerobia problém pri napájaní, správe ani aktualizácii, keďže platforma je plne rozšíriteľná na základe modulov. Okrem toho klient ocenil aj ďalšie užitočné funkcionality nových e-shopov:

  • Kompletná úprava detailov produktov, uvedenie dostupnosti a počtov na sklade.
  • Možnosť pridávania veľkého množstva variantných produktov a farebných kombinácií.
  • Prehľadný editor popisov priamo v platforme.
  • Automatické počítadlo násobkov zakúpených produktov s dynamickým prepočtom cien dopravy podľa veľkosti objednávky, balenie a počtu kusov.
  • Platobné brány GoPay, PayPal, Stripe s možnosťou napojenia ďalších.
  • Jednoduché pridávanie nových funkcionalít.
  • Efektívne generovanie PDF faktúr s možnosťou vystavovania dobropisov.
  • Prepojenie na externé skladové systémy ONYX.
  • Dynamická B2B zóna, v ktorej sa dynamicky menia cenové hladiny podľa objemu odberov.

Práve vďaka vhodnému výberu platformy a zvoleniu adekvátneho CMS sme mohli dopriať klientovi efektívnejší postup pri práci, čo sa odrazilo aj v následnom výkone e-shopov. Na projekte však stále pokračujeme a pridávame nové funkcionality. Ak hľadáte podobné riešenie pre váš e-shop alebo potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať.







Web na mieru







captcha




Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia