Jack Daniel’s
kampaň na podporu predaja

PERFORMANCE MARKETING / BRAND AWARENESS



Koft distribúcia a marketingová podpora prémiových značiek alkoholu


Spoločnosť KOFT má viac ako 25 rokov profesionálnych skúseností a úspechov v oblasti distribúcie a marketingovej podpory prémiových značiek alkoholu. S KOFT-om spolupracujeme od roku 2013. Začali sme prípravou content kalendára pre Facebookovú stránku Jack Daniel’s www.facebook.com/JackDanielsSlovensko. Priebežne pripravujeme kampane na podporu brand awareness a zvýšenia predaja. Rovnako pomáhame s prípravou súťaží a offline eventov.






Výzva

Našou hlavnou úlohou v poslednej kampani bolo navýšiť online predaje počas pandémie v roku 2020 a pripomenúť sa existujúcim zákazníkom. Zároveň sme mali zviditeľniť už existujúcu komunikáciu, posilniť povedomie o značke a prilákať nových zákazníkov.



Riešenie



Po dôkladnej analýze sme navrhli kreatívu na podporu predaja hlavného produktu - Jack Daniel's Old No.7. Ústredným claimom kampane bolo: “Pozvite Jacka k sebe domov” a kreatívy sme pripravili vo forme bannerov, ktoré sme promovali na Google display network, na Facebooku aj Instagrame. Claim korešponduje s vlastnosťami ako spoločenský, priateľský a úprimný, ktoré vystihujú podstatnú message produktu Jack Daniel's Old No.7. V tomto duchu sme zostavili hlavný slogan kampane.

Výsledky

Kampaň trvala mesiac. Stanovené KPI sme presiahli nasledovne:
• Impresie + 77% oproti požadovanému rozsahu
• Zásah + 49%
• Kliky + 34% oproti dohodnutému počtu
• Reakcí na FB post 4402
• Facebook post engagement 23 563

Okrem prekročených KPI sa nám podarilo dosiahnuť aj to, že na Facebooku pribudlo počas reklamnej kampane 690 nových fanúšikov bez cielenej pagelikovej kampane. Dosah facebookovej stránky počas trvania kampane oproti predchádzajúcemu mesiacu narástol o 358%.

Sumarizácia

Najdôležitejším výsledkom však bol reálny medziročný nárast predaja vplyvom kampane.

Celkový nárast predaja produktov značky Jack Daniel's medziročne stúpol o 27% pričom predaj v rámci eshopu narástol o 85%. Konkrétne promovaný produkt v rámci portfólia značky narástol dokonca o 362% oproti rovnakému obdobiu za rok 2019.


Spolu s klientom hodnotíme kampaň ako veľmi úspešnú, keďže sme presiahli všetky nastavené ciele. Sme radi, že našej práci náš dlhodobý klient KOFT plne dôveruje a že aj v ťažkých časoch sa na nás môže spoľahnúť. Veríme, že naša spolupráca bude pokračovať aj naďalej.

Čo o kampani povedal klient:

“Septembrová kampaň značky Jack Daniel’s splnila a prekonala naše nastavené KPI´s. Podporila nielen brand awareness cez zobrazenia, ale formou linku aj priamy predaj cez nášho partnera. Samozrejmosťou bolo aj priebežné vyhodnocovanie v spolupráci s agentúrou Kremsa Digital a optimálne zacielenie na našich konzumentov a fanúšikov,”

Miroslav Slovák, brand manager Finlandia & Jack Daniel’s v KOFT s.r.o.







Web na mieru







captcha




Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia