HIGHRENT - PRENÁJOM LUXUSNÝCH ÁUT

PERFORMANCE MARKETING / CONTENT MARKETING

www.highrent.sk


HighRent prenájom luxusných vozidiel kremsa.sk


Náš klient Highrent.sk nás v novembri minulého roka požiadal o pomoc pri nastavení online stratégie s cieľom zvýšiť počet objednávok. Zadanie znelo jasne - zvýšiť počet prenajatých áut pomocou online marketingu. Okrem toho sme pre klienta mali za úlohu správnym brandingom zvýšiť hodnotu firmy, šetriť finančnými zdrojmi vďaka efektívne cielenej reklame a k tomu pritiahnuť aj nových klientov.






Výzva

Značka Highrent bola neaktívna na sociálnych sieťach a v jeho marketingovom mixe mu chýbal tento druh komunikácie. Na účely brandingu a podpory značky je dobré mať výsledky vo vyhľadávaní na sociálnych sieťach a v organickom vyhľadávaní, ktoré súvisia s brandom klienta. Keďže klient vtedy vôbec nepoužíval sociálne siete, dali sme si za cieľ zmeniť to.



Riešenie



Sústredili sme sa na budovanie povedomia o značke. Hlavnou súčasťou bol jednotný vizuál na sociálnych sieťach, ako aj pútavý obsah, ktorý dopĺňali fotografie krásnych automobilov. Vypracovali sme plán komunikácie a postupne mesiac po mesiaci sme sledovali, ako čísla rastú. Zvýšenie počtu objednávok nám slúžilo ako potvrdenie toho, že náš postup bol správny.

Výzvou bolo nastavenie brandingu, pomôcť klientovi uspieť na trhu a vyniknúť medzi konkurenciou. Spoločne sme dospeli k záveru, že najlepšou komunikačnou taktikou bude začať publikovať príspevky na Instagrame, Facebooku a LinkedIn-e. Cieľová skupina sú manažéri, ktorí si potrpia na špičkovú kvalitu a taktiež tí, ktorí si počas voľna chcú užiť jazdu v luxusnom aute.

Sumarizácia

Oba účty, Instagram aj Facebook, sme vybudovali od nuly, krok po kroku. Followeri postupne pribúdali, z mesiaca na mesiac ich počet rástol. Príspevky boli v prvých mesiacoch podporené aj platenou reklamou. V súčasnosti má fanpage na Facebooku viac ako 4200 fanúšikov a instagramový účet približne 6500. Taktiež sme nastavili komunikáciu aj na sieti LinkedIn, kde komunikujeme najmä pre cieľovú skupinu stredného a vyššieho manažmentu, čiže predovšetkým autá na služobné účely. Zvolenú content stratégiu hodnotíme ako úspešnú. Dobre sme zvolili content na Facebooku aj na Instagrame. Okrem content marketingu sme odporučili klientovi aj influence marketing, ktorý v jeho prípade perfektne zafungoval. Mnohé úspešné spolupráce priniesli klientovi ovocie a povedomie o jeho autách sa šírilo rýchlejšie, ako sme čakali. Pomohli sme s optimalizáciou výdavkov na reklamu a súčasne priniesli lepšie výsledky.







Web na mieru







captcha




Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia