Rebranding technologickej spoločnosti Enehano
BRANDING
Enehano je pôvodom česká technologická spoločnosť, ktorá sa sústredí na zefektívnenie podnikania firiem v oblasti marketingu, predaja a starostlivosti o zákazníkov najmä pomocou platformy Salesforce. S tímom viac ako 80 odborníkov, ktorí disponujú vyše 180 Salesforce certifikátmi, sú kľúčovým Gold partnerom pre tohto IT giganta. Medzi ich klientov patria tie najväčšie spoločnosti v Českej republike na čele s bankami, poisťovňami či mobilnými operátormi. Enehano však stále napreduje a expanduje aj do ďalších krajín ako Slovensko, Nemecko, ale aj USA. No a práve takýto rast si vyžaduje pevne zadefinovanú brand stratégiu.
Výzva
V technologickej spoločnosti Enehano si uvedomovali potrebu silnej brandingovej stratégie, od ktorej sa bude odvíjať ich ďalšia externá aj interná komunikácia. Tiež im bolo jasné, že na to, aby mohli takúto stratégiu správne uchopiť, potrebujú pevné základy značky, ktorá ich neskôr odlíši od všetkých iných spoločností. Tie často pôsobia veľmi strojene. Enehano je dynamická firma s víziou rastu. Takou, ktorá prinesie svieži vietor do tohto odvetvia. Ako sa však k tomu dopracovať a pretaviť to do samotnej značky? Práve z tohto dôvodu si nás klient zavolal na pomoc a výzva bola na svete.