JACK DANIEL'S
FLAVORED

BRAND AWARENESS & TRAFFIC

KOFT LOGO


V oblasti distribúcie a podpory prémiových značiek alkoholu má spoločnosť KOFT naozaj bohaté skúsenosti. Počas viac ako 25-ročnej existencie sa im podarilo na Slovensko priniesť viacero svetoznámych značiek. Jednou z nich je aj vychýrená whiskey Jack Daniel's. Práve na jej propagácii spolupracujeme už od roku 2013. Na oficiálnu Facebook stránku pravidelne pripravujeme content plán, no taktiež sa podieľame na kampaniach zameraných na zvýšenie predaja a povedomia o tejto už legendárnej značke.






Výzva

Jack Daniel's, pôvodom z Tennessee, sa už niekoľko rokov drží na prvých priečkach najpredávanejších amerických whiskey vo svete. Popularita tejto značky je vskutku nespochybniteľná. Aj napriek tomu je na Slovensku množstvo fanúšikov tohto alkoholu, ktorí poznajú výlučne ikonický Jack Daniel's Old No. 7, pričom pestrý sortiment sa rozrástol aj o ochutené kúsky Jack Daniel's Apple, Jack Daniel's Honey a Jack Daniel's Fire. No a práve tejto trojice sa týkala naša výzva. Za úlohu sme mali zvýšiť povedomie o týchto príchutiach a zlepšiť ich predaj na e-shope oficiálneho zástupcu Koft.



Riešenie



Prvý krok spočíval vo vytvorení stratégie, ktorej súčasťou bolo aj vytýčenie KPIs. Hneď po tom sme sa pustili do tvorby media plánu, ktorý zohľadňoval zvýšenie povedomia o sortimente a následné získanie návštevníkov na e-shop klienta. Keďže išlo o globálnu kampaň, kreatívy sme lokalizovali do slovenského jazyka a messaging prispôsobili slovenskému trhu. Kampaň zastrešoval claim značky „Make It Count“ a slogan „Dnešok sa už nezopakuje“. Na sociálnych sieťach Facebook a Instagram sme kampaň šírili pomocou bannerov umiestnených vo feede a stories, no tiež pomocou kreatívnych videí. Tie sme taktiež spustili aj na YouTube, tak aby splnili všetky podmienky propagácie alkoholu. Zapojili sme tiež remarketingové publiká a oslovili aj existujúcich zákazníkov, ktorí už Jack Daniel's poznajú, no s ochutenými variantmi sa zatiaľ stretli len veľmi málo.

Jack Daniel's Tenesse Honey Jack Daniel's Tenesse Fire Jack Daniel's Tenesse Apple

VÝSLEDKY

No a výsledky prekonali očakávania nielen nás, ale aj samotného klienta. Len za jeden mesiac, počas ktorého kampaň bežala, sa nám podarilo odprezentovať príchute cieľovej skupine a prekonať tak stanovené KPIs niekoľkonásobne. Navyše, reakcie boli maximálne pozitívne, nakoľko až 98 % komentárov uvítalo tieto príchute veľmi kladne.

Dosah fanpage: Nárast o 390 % oproti minulému obdobiu
Zasiahnutí používatelia: Nárast o 549 % oproti minulému obdobiu


+11%

dosah

+7%

impresie

+5%

kliknutia

+414.91%


prehratia videa
Komentáre

SUMARIZÁCIA

Za necelý mesiac sa nám podarilo splniť všetky stanovené KPIs a zároveň ich prekonať na všetkých frontoch. Kampaň sme vyhodnotili ako úspešnú nielen my, ale aj klient, ktorý potvrdil zvýšenie predajov na e-shope. Dôkazom tohto úspechu je aj viac ako 430 tisíc interakcií. To potvrdzuje, že ochutené varianty Jack Daniel's sme spopularizovali, a tiež sa stretli s kladným prijatím, o čom svedčí aj množstvo pozitívnych komentárov.

Kampaň zhodnotil aj samotný klient:

“S agentúrou Kremsa Digital sme dlhodobo spokojní, pretože zakaždým dodajú kvalitnú prácu a viditeľné výsledky. Aj v prípade kampane na propagáciu ochutených značiek Jack Daniel's tomu nebolo inak. V rýchlom čase dodali zadanie, stratégiu a mediaplán. Po schválení dodali podklady do kampane, ktoré o pár dní už úspešne bežali. Opäť nás spoľahlivý tím Kremsy príjemne prekvapil, keďže prekonali dohodnuté KPI a predaj za toto obdobie sa viditeľne navýšil. Ďakujeme za ďalšiu úspešnú spoluprácu.”

Miroslav Slovák, Brand Manager Jack Daniel’s pre KOFT s.r.o.

Klientovi ďakujeme za opätovne vyjadrenú podporu našej agentúre. Ak by ste aj vy chceli využiť služby našej digitálnej agentúry, neváhajte a kontaktujte nás. Budeme sa na vás tešiť.







Web na mieru







captcha




Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia