JACK DANIEL'S - NOVÝ JACK APPLE
JACK DANIEL'S - AKO SME ZMENILI POHĽAD NA JABLKO

Brand Awareness & traffic




Spoločnosť KOFT sa venuje distribúcii a podpore prémiových značiek alkoholu. Viac ako 25 ročné skúsenosti v tejto oblasti podčiarkujú aj dlhodobé úspechy a výborné výsledky. Na slovenskom trhu zastupujú niekoľko zvučných mien. Jedným z nich je aj Jack Daniel's, na ktorom spolupracujeme už od roku 2013. Pravidelne pripravujeme content plány na ich oficiálnu Facebook stránku, a tiež kampane na zvýšenie predaja a povedomia o značke Jack Daniel's.






Výzva

Táto výzva spočívala v uvedení novej príchute Jack Apple od Jack Daniel's na slovenský trh. Hlavnou úlohou bolo túto novinku dostatočne odprezentovať a zvýšiť o nej povedomie u cieľovej skupiny. Okrem toho sme mali za úlohu zvýšiť návštevnosť a predaj tohto produktu na e-shope oficiálneho zástupcu Koft.



Riešenie



Nakoľko išlo o globálnu kampaň, kreatívy sme lokalizovali do slovenského jazyka, a tiež tomu prispôsobili aj formáty. Claim “Čas zmeniť pohľad na jablko” prepojil celú kampaň a konzistentne komunikoval produkt naprieč zvolenými kanálmi. Kampaň sme odštartovali bannermi na sociálnych sieťach Facebook a Instagram, kde sme využili umiestnenie vo feede a stories. Okrem statických bannerov sme zapojili aj kreatívne formáty videí. Tie okrem sociálnych sietí bežali aj na YouTube. Primárne sme cielili na milovníkov whiskey a ľudí s obľubou prémiových značiek alkoholu nad 18 rokov. Taktiež sme využili remarketingové publiká, ktoré prezentovali produkt aj už existujúcim zákazníkom.

Výsledky

Kampaň bežala v období od 23.4. do 20.5.2021. Za ten čas sa nám podarilo úspešne dostať nový produkt Jack Apple do povedomia cieľovej skupiny. Stanovené ciele a KPIs sme nielenže splnili, no podarilo sa nám ich aj niekoľkonásobne prekonať.

Výsledky v číslach
Dosah: 780 000+ ľudí, KPI na úrovni + 57 %
Impresie:700 000+ zobrazení, KPI na úrovni + 18 %
Kliknutia: 31 800+ ľudí, KPI na úrovni +165 %
Interakcie:112 200+ interakcií


Sumarizácia

Za necelý mesiac sa nám podarilo doručiť stanovené výsledky, a zároveň ich aj prekonať na všetkých frontoch. Vďaka úspešnej kampani sme na slovenskom trhu zvýšili povedomie o novom produkte Jack Apple, o značke Jack Daniel's, a taktiež zvýšili návštevnosť a predaje e-shopu nášho klienta KOFT.

Kampaň bola z nášho pohľadu mimoriadne úspešná. To rovnako potvrdil aj klient, ktorý sa ku kampani vyjadril nasledovne:

“„S agentúrou Kremsa Digital spolupracujeme už viac ako 9 rokov a spoločne sme už spustili niekoľko úspešných kampaní. Výnimkou nebola ani kampaň, ktorá mala za cieľ uviesť novú príchuť Apple od Jack Daniel's. Vďaka profesionálnemu know-how agentúry a správnemu nastaveniu kampaní sa im podarilo nielenže požadované KPIs splniť, ale tiež ich niekoľkonásobne prekonať. Za necelý mesiac sme tak výrazane zvýšili povedomie o novej príchuti Jack Daniel's a u cieľovej skupiny vzbudili záujem o tento nový produkt na našom trhu.“ ”

Miroslav Slovák - Brand Manager KOFT s.r.o. a Jack Daniel’s

Klientovi ďakujeme za opätovne vyjadrenú podporu našej agentúre. Ak by ste aj vy chceli využiť služby našej digitálnej agentúry, neváhajte a kontaktujte nás na email office_sk@kremsa.com. Budeme sa na vás tešiť.







Web na mieru







captcha




Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia