Jack Daniel’s
Make it Count

Brand Awareness & traffic




V oblasti distribúcie a marketingovej podpory prémiových značiek alkoholu nie je spoločnosť KOFT žiadnym nováčikom. Môže sa pochváliť bohatými 25-ročnými skúsenosťami a nadmieru uspokojivými výsledkami. S našou agentúrou spolupracuje už 8 rokov. Pravidelne pripravujeme content plán pre Facebookovú stránku Jack Daniel’s. Okrem obsahu tvoríme aj kampane na podporu brand awareness a zvýšenia predaja.






Výzva

Našou hlavnou úlohou bolo posilniť základnú myšlienku a víziu značky Jack Daniel´s. Poslaním celosvetovej kampane bolo pripomenúť mladým ľuďom hodnoty a osloviť ich originálnym sloganom, ktorý má širší rozmer. Ide o celosvetovú kampaň, ktorá okrem brand awareness-u má za cieľ navýšiť online predaje a pripomenúť sa existujúcim zákazníkom. Komunikácia je čistá, jasná, zrozumiteľná, oslovuje širokú verejnosť. Zároveň sme mali vďaka kampani zviditeľniť už existujúcu komunikáciu, posilniť povedomie o značke a prilákať nových zákazníkov.



Riešenie



Keďže išlo o globálnu kampaň, kreatíva, claimy aj marketingová stratégia boli dodané. Ústredným claimom kampane bolo: “Make it Count” a komunikovala sa vo forme bannerov, ktoré sme promovali na Facebooku aj Instagrame. Reklamné formáty sme nasadzovali do Facebook a Instagram Feedu a Stories, ako aj na YouTube kanál. Z formátov sme využili nielen statické bannery, ale aj kreatívne videá, čo oslovilo najmä mladé ročníky.

Výsledky

Audi Centrum Bratislava

Kampaň bežala v období 13. 11. - 21. 12. 2020, kedy sa čo najviac eshopov a firiem snažilo kvôli prichádzajúcim sviatkom, Black Friday a Vianoce, vyťažiť z kampaní čo najviac a nalákať čo maximum užívateľov na svoje weby. Situácia bola taktiež sťažená aj korona krízou. Aj napriek všetkým nepriaznivým faktorom sa nám podarilo nielen dosiahnuť, ale aj prekonať rekordne vysoké KPIs, ktoré sa týkali impresií a website klikov. Okrem číselného vyjadrenia výsledkov kampane, sme dostali pozitívne spätné väzby od užívateľov a sledovateľov, ktorým sa kreatíva, nápad aj poslanie kampane veľmi páčilo.

Výsledky v číslach
Impresie + 5% oproti požadovanému rozsahu
Kliky +9% oproti požadovanému rozsahu
4 milóny prehratí videí
Post engagement - 527 667


Sumarizácia

Spolu s klientom hodnotíme kampaň ako mimoriadne úspešnú. Všetky nastavené ciele sme prekročili a dosiahli sme výsledky, ktoré od nás klient očakával. Teší nás, že vďaka úspešnej kampani sme opäť potvrdili profesionalitu a odbornosť nášho tímu. Dokázali sme, že aj v aktuálnej zložitej situácii na trhu sa na nás môže klient na 100% spoľahnúť. Veríme, že naša spolupráca so spoločnosťou KOFT bude pokračovať aj pri ďalších kampaniach.

Čo o kampani povedal klient:

“Kampaň Make it Count bola najväčšou Globálnou kampaňou značky Jack Daniel’s za posledné roky. Vďaka správnemu nastaveniu a načasovaniu sa nám v spolupráci s agentúrou Kremsa Digital podarilo splniť nastavené KPIs. Hlavnou výzvou bolo náročné predvianočné obdobie a správne zameranie jednotlivých postov a videí. Toto sa tiež podarilo agentúre zariadiť aj vďaka priamemu kontaktu s FB konzultantmi.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.”

Miroslav Slovák - Brand Manager KOFT s.r.o. a Jack Daniel’s

Klientovi ďakujeme za opätovne vyjadrenú podporu našej agentúre. Ak by ste aj vy chceli využiť služby našej digitálnej agentúry, neváhajte a kontaktujte nás na email office_sk@kremsa.com. Budeme sa na vás tešiť.







Web na mieru







captcha




Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia