Goldenka
Facebook aplikácie
Spoločnosť STOCK Slovensko, s.r.o. je jedným z popredných slovenských dodávateľov alkoholických nápojov a lídrom na trhu s liehovinami v strednej a východnej Európe. Už od roku 1984 sa sústreďuje na výrobu a distribúciu značkových liehovín, likérov, vín, vermutov a horko-bylinných likérov.
Výzva
V záujme STOCK Slovensko, s.r.o. je dlhodobé budovanie tradičných slovenských značiek a prehlbovanie ich propagácie. Spoločnosť nás preto oslovila s požiadavkou vytvorenia reklamnej kampane na ich Facebook stránke, aby zvýšila záujem u online užívateľov. Cieľom bolo získať nových fanúšikov pre ich Facebook stránku Goldenka a vytvoriť tak originálny koncept, ktorý mal nielen zaujať, ale aj presvedčiť nových užívateľov stať sa fanúšikom stránky.
Riešenie
Pre STOCK Slovensko sme vytvorili unikátny koncept Facebook súťažnej aplikácie „Hruška do dna“. Súťažná aplikácia bola umiestnená v záložke Facebook stránky a umožňovala užívateľom interakciu v reálnom čase. Úlohou súťažiacich bolo „prepiť sa“ na dno fľaše pomocou virtuálnych pohárikov. Každý užívateľ mal však iba obmedzený počet pohárikov a ak chcel zvýšiť svoje šance na výhru v súťaži musel pozvať na stránku svojich priateľov. Súťažná aplikácia bola taktiež podporená online reklamnou kampaňou.
Konečný stav
Facebook stránka Goldenka mala pred začiatkom kampane 7 954 fanúšikov. Reklamná kampaň spojená so súťažnou aplikáciou priniesla na túto stránku 7 970 nových fanúšikov. Celkovo sa tak počet fanúšikov stránky zdvojnásobil. Celkovo sa do aplikácie zapojilo 5 360 ľudí a dosiahla 4 206 zdieľaní na FB.
Sumarizácia
Vývoj súťažnej aplikácie bol pre nás ozajstnou zábavou. Či už to boli brainstormingové stretnutia tímu, dizajn vizuálov alebo samotný vývoj aplikácie. Predom stanovené ciele boli splnené a prekonané a pozitívne ohlasy sme obdržali nielen zo strany klienta ale aj od samotných súťažiacich.