MG MOTOR - UVEDENIE ZNAČKY NA LOKÁLNE TRHY
STRATÉGIA
Značka vozidiel MG Motor nie je v automotive segmente žiadny nováčik. Od svojho vzniku v roku 1924 si za takmer 100 rokov svojho pôsobenia na zahraničných trhoch vyslúžila označenie britské dedičstvo. Hrdým majiteľom bol napríklad aj samotný princ Charles, čo len podčiarkuje odkaz na britské korene. V roku 2005 značka síce prešla pod čínsku automobilku Nanjing Automobile, no to jej žiadnym spôsobom nevzalo status legendy britských ostrovov. Ba naopak. Zámer priniesť automobily po niekoľkých rokoch späť na európske trhy bol ešte reálnejší. No a v roku 2022 prišiel na rad aj vstup značky na slovenský a český trh, ktorý sme mali na starosti práve my.
Výzva
Na začiatku roka 2022 nás klient oslovil, aby sme mu pomohli so vstupom na český a slovenský trh s modelmi MG ZS a MG EHS. Výzvou bola nízka miera rozpoznateľnosti tejto automobilky, nakoľko takmer 20 rokov sa na Slovensku ani v Česku vozidlá MG nepredávali. Dôležité teda bolo tieto modely správne dostať do povedomia cieľovej skupiny s pozicioningom, ktorý na európskych trhoch táto automobilka presadzuje. A teda, že ide o značku s takmer 100-ročnou históriou a anglickými koreňmi, ktorá má čo to ponúknuť každému, kto hľadá rodinné, či už benzínové, hybridné alebo plug-in hybridné SUV za rozumnú cenu.