BATTERY SERVICE - AKO ODLÍŠIŤ ZNAČKU V B2B SEGMENTE
BRANDING
Battery Service je spoločnosť, ktorá sa od svojho vzniku v roku 2002 venuje výhradne B2B segmentu. Ako už samotný názov firmy napovedá, primárne sa venujú predaju a správe batériových systémov a akumulátorov pre veľké spoločnosti. Neoddeliteľnou súčasťou ich biznisu sú aj služby ako poradenstvo, servis a montáž na mieru. Táto konkurenčná výhoda im pomohla získať klientov na Slovensku aj v Česku v rôznych odvetviach. V Battery Service si však uvedomovali, že môžu rásť a získať nových zákazníkov. Vedeli tiež, že na to potrebujú správne uchopiť svoju značku a začať komunikovať aj v online priestore, ktorý dovtedy zanedbávali.
Výzva
V B2B segmente, v akom sa Battery Service nachádza, je dôležité byť jasne odlíšiteľný. Okrem toho je tu kladený veľký dôraz na odbornosť a vhodnú prezentáciu svojej značky so všetkými jej unikátnymi benefitmi. Tak, aby bola ich komunikácia dlhodobo konzistentná a čo najviac zrozumiteľná pre cieľovú skupinu.
Na to je však potrebné, aby značka stála na pevných základoch a bola jasne zadefinovaná. O to ťažšie to môže byť práve pre firmu, ktorá už má síce zvládnutý svoj biznis z pohľadu produktov a služieb, no nemá skúsenosti s brandingom. Aj kvôli tomu oslovil Battery Service práve nás, aby sme im s touto výzvou pomohli.